Gravatar

#5411 dyg 15 år siden

Jeg håber også på, at der kan blive nok til et nyt kamera :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5412 tiany 15 år siden

jeg ved jeg får et større beløb tilbage - så er det bare ærgeligt at det skyldes at jeg får en kæmpe regning fra SU-styrelsen til sommer :(
Valar morghulis
Gravatar

#5413 cyberzed 15 år siden

Håber satme de retter i den opgørelse der ligger på nettet ellers skal jeg have fat i nogen folk...min indtægt er 60.000 højere end det jeg har fået.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#5414 evermind 15 år siden

jonasgr (5402) skrev:
De såkaldte "fanboys" har slået til igen :) : http://www.imdb.com/title/tt0409459/


Tja, jeg synes nu ikke, det er så slemt som med The Dark Knight. Jo, filmens promovering er efterhånden direkte kriminel (og jeg har personligt svært ved at lade være med at kigge alligevel ... ARGH!), men der er på forhånd en større modhype end hos ham den langørede. Der er trods alt alligevel en del af tegneseriens fans, som er utilfredse med, at den overhovedet filmatiseres og - selv uden at have set den - allerede har bestemt sig for, at den er ufilmelig, det bliver en forfærdelig film, det ville have været bedre, hvis den og den havde instrueret den osv. Og hvor sikkert en del af de samme mennesker, uanset hvordan resultatet så viser sig at være, vil holde fast i kold afstandtagen for at få ret. Batman f.eks., i kraft af ikke at være låst fast i en enkelt historie, skal ikke slås med samme problemer, fordi det mere er figuren og universet, der skal tages hensyn til, men for stakkels Zack Snyder tyder en del reviews på, at der fra manges side hersker en "damned if you do, damned if you don't"-stemning, hvor han får lige så meget på hattepulden for sin troskab mod kildematerialet (når man nu ikke kan kritisere ham for at have lavet om på det hele) - noget, der underligt nok ikke syntes at genere folk, dengang Sin City blev filmatiseret. Det er åbenbart også et problem, at han overhovedet valgte at holde historien i forlæggets '85, fordi den kolde krig er uaktuel nu om dage ...? Jeg synes dén lejr er akkurat lige så slem som hysteriske fanboys.

Personligt glæder jeg mig rigtig meget til at se giraffen ved selvsyn. Jeg synes, det ser ud til, at han har ramt den visuelle stil rigtig godt og gaflet en god del dialog fra forlægget, og selv om jeg er forberedt på, at den måske ikke vil leve op til min favorittegneserie, har jeg en god fornemmelse omkring den forestående biografoplevelse. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5415 elwood 15 år siden

hmm... ville folk lægge mærke til det hvis man næste gang en film sku promoveres, udsendte filmen som en "trailer" og selve traileren vidste man så som filmen 8-)

Folk er jo snart så vandt til næsten og ha set hele filmen før de går i biffen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5416 Highland Park 15 år siden

Nu har Ebert jo skamrost den - efter at have set den hele to gange! - så mon ikke den besidder visse kvaliteter? :)
Mit indtryk er nu, at mange er nervøse for, om Snyder kan håndtere en filmatisering af en tegneserie med tonsvis af kød på knoglerne. Gudskelov arbejder han ikke alene. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5417 rockysds 15 år siden

En af mine yndlingsanmeldelser af Watchmen-filmen.

Bliver spændende selv at få syn for sagen.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5418 Highland Park 15 år siden

#5417: "Bladder convinced film long enough."
Haha! :D
Eftersom jeg ikke har læst tegneserien, sætter jeg pris på, at der i kommentarsektionen er gjort opmærksom på Rorschach-imitationen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5419 rockysds 15 år siden

#5418 Ja, jeg fandt den meget morsom, og Todd Klein skriver heldigvis ikke sådan til daglig. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#5420 Highland Park 15 år siden

#5419: Jeg morede mig også over den. :)

Rockysds (5419) skrev:
... Todd Klein skriver heldigvis ikke sådan til daglig. :)

Det glæder mig at høre! ;)

Jeg er forresten lige faldet over følgende udgivelse:
Watchmen (The Complete Motion Comic) [Blu-ray]
Besynderlig idé. Blære foretrækker den læses i bogform.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: