Gravatar

#5601 davenport 15 år siden

Har lige hygget mig med at bestille film. Blue Planet og GD5 på BD.
Der udover også 2 t-shirts. En med Grumpy fra Snehvide og en rød Baywach ;)
Også bøgerne Timeline af Crichton og World Without Us, som lyder meget interessant.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5602 davenport 15 år siden

Hvad nåede "bedste tom cruise film 2" nogensinde op på? Kan ikke lige finde et link til den..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5603 Corgan 15 år siden

Er ved at skrive lejekontrakt, så jeg kan få min lejlighed udlejet mens jeg er i London i de næste 6 måneder. 2009 ser ud til at blive et fantastisk år for mig. :-)
Gravatar

#5604 nakalay 15 år siden

We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#5605 Kruse 15 år siden

Det har sgu' været en dejlig fodboldweekend. Arsenal vandt 4-0 og Blackburn, og EfB vandt over FCK med 0-2 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5606 Guts 15 år siden

#5605

Kan kun give dig ret i det første resultat. Dejligt at få Arshavin igang. Men det andet resultat du nævner....FØØØJ!! Den er jeg personligt ikke helt tilfreds med. Så kan min weekend lige netop blive reddet med en Barca sejr i aftenens sene kamp.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5607 dyg 15 år siden

Er ved at være træt af mine underboeres musiksmag. Irriterende, eneverende og belastende techno dagen lang. En del af dagen i dag har jeg overdøvet larmen med noget ordentlig musik, men nu (hvor jeg ser bold) tager de åbenbart revance.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5608 Guts 15 år siden

#5607

Kender det godt. Havde selv en selv samme type for 2 mdr. siden (han er heldigvis flyttet nu). Ikke nok med hans dårlige musiksmag, så havde han en ligeså elendig fodboldsmag (jublede når BIF og Man U scorede). Det er ret irriterende. Og så havde han en tendens til at spille musik og spille Playstation til kl. 5 i hverdagene. Hader irriterende underboer/naboer.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#5609 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg boede engang under et værtshus, så kan i tale om larm og dårlig musiksmag samt larmende OB tilhængere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5610 Guts 15 år siden

under et værtshus?!? How?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: