Gravatar

#5611 filmz-jonasgr 15 år siden

Doh! Jeg mente naturligvis ovenover et værtshus :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5612 elwood 15 år siden

Er igang med badeværelset fortsat tager en lille pause nu mens Diana Krall live in Paris svinger i afspilleren.

Jeg får nok ikke hel bugt med de mørke fuger på badeværelset, men det bliver da pænere end før, så jeg er ok tilfreds.

Den gamle forslog eddike og knofedt, så måske det skal prøves en af de andre dage.

Det her er hvertfald et flerdages projekt.

Nemt og være bagklog med rengøring, men nu forsøger jeg blot og rette op på min standard fra før.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5613 filmzkim 15 år siden

Har lige været i bad og får mig et udsøgt æble! :)
Kigger lidt på Filmz nyheder og tjekker Lovefilm!
Gravatar

#5614 Highland Park 15 år siden

elwood (5612) skrev:
Er igang med badeværelset fortsat tager en lille pause nu mens Diana Krall live in Paris svinger i afspilleren.

God idé - jeg tror minsandten, at hun bliver gjort personligt ansvarlig for min motivation næste gang, jeg skal gøre rent. :P

Hvad er så "end of level"-monstret denne gang?

Jeg har lige skiftet fra IE til Firefox. Halleluja! Tjuhej hvor det går! :D

(Og så slipper Mandalae for at høre om alle mine IE-problemer! :D)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5615 wimmie 15 år siden

Jeg er i gyserhumør; skal jeg se Quarantine, Midnight Meat Train eller Mirrors?

Har ikke set nogle af dem men hælder mest til Midnight Meat Train - den virker dejlig brutal :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5616 elwood 15 år siden

#5614

Det er skam end of level monsteret det her 8-)

Prob. med Diana Krall er blot at man slapper alt for meget af når man høre hende man kan self. sætte Devil may care, Errand girl for rythem, og I love being here with you på repeat, men ellers så har man behov for at sættes mere i gang når man gør rent.

#5615

Midnight Meat train, har undret mig over den aldrig er blevet nævnt herinde, udover den gang da traileren med Vinny Jones blev vidst i sin tid.

Så den vil jeg gerne høre mere om 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5617 Highland Park 15 år siden

#5616: Hmm... du har fat i noget. Det kunne godt gå hen og blive et problem, at man slapper alt for godt af til hendes musik... :)

#5616: Personligt gad jeg ikke se "Midnight Meat Train", eftersom den er instrueret af talentløse Ryûhei Kitamura. Alligevel ville jeg nok vælge den fremfor de to andre. Den er jo trods alt baseret på en Clive Barker-novelle, så om ikke andet er der sikkert splat for alle pengene.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5618 Bony 15 år siden

Min kæreste og jeg legede lige "seriesøndag" i går og nuppede otte afsnit af CSI. Fuck den serie er genial! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5619 tiany 15 år siden

#5618 Hvilken sæson?
Ja den er super genial - den er desværre bare lidt død i mine øjne i øjeblikket, da jeg ikke lige kan håndtere at Lawrence Fishburne har overtaget den.
Valar morghulis
Gravatar

#5620 Bony 15 år siden

#5619 - Jeg fandt første sæson til 150,- i Fona og så ville jeg da lige tjekke den ud. Det har jeg ikke fortrudt. Har allerede besluttet mig for at nuppe en sæson mere når jeg kommer forbi byen, da det tegner rigtig godt. :)

Ja, så godt inde på IMDB at han er med i de senere sæsonner. William Petersen er dog helt kanon som Gil Grissom synes jeg. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: