Jeg fik så en lille lektion i Post Danmarks trackingsystem ligefør.
"Pakke uden omdeling 2639 Taastrup Posthus" betyder IKKE at pakken er ankommet til posthuset, men blot til det lokale lager, der bringer pakken til posthuset i morgen.
Det lyder til at folk herinde ved en del om Watchmen. Jeg er blevet så nysgerrig efter rent faktisk at læse den. Læser normalt ikke tegneserier, så jeg behøves ikke den pimpede udgave som f.eks. Bony har modtaget.
Så mit spørgsmål er, er dette den fulde udgave, eller er det bare 1 bind i en serie?
#5634 Den fulde udgave - dog findes der en nyere, genfarvet (lig Absolute-udgaven) udgivelse, der ikke alvorligt dyrere (og de ekstra skillinger værd).
Det lyder til at folk herinde ved en del om Watchmen. Jeg er blevet så nysgerrig efter rent faktisk at læse den. Læser normalt ikke tegneserier, så jeg behøves ikke den pimpede udgave som f.eks. Bony har modtaget.
Åh jo, du gør! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Og derudover vil du måske komme til at sætte så meget pris på serien, at du alligevel føler, du skylder dig selv den hardback-indbundne Absolute-udgave og dens lækre ekstramateriale i form af bl.a. efterskrift af Alan Moore og Dave Gibbons, ekstramateriale om Watchmen-universet og figurerne, skitser, manuskriptuddrag ... well, generel lækkerhed!
Yeah, I know ... fanboy ranting. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#5631 Michael Andersen 16 år siden
#5632 filmz-Kadann 16 år siden
"Pakke uden omdeling 2639 Taastrup Posthus" betyder IKKE at pakken er ankommet til posthuset, men blot til det lokale lager, der bringer pakken til posthuset i morgen.
#5633 evermind 16 år siden
Madness?! THIS IS WATCHMEN!!! :D
#5634 Herrguth 16 år siden
Så mit spørgsmål er, er dette den fulde udgave, eller er det bare 1 bind i en serie?
#5635 rockysds 16 år siden
http://www.bookdepository.co.uk/book/9781848560062...
#5636 Herrguth 16 år siden
Tak for det hurtige svar. :)
Hvad er egentlig forskellen på den pimpede version og den version jeg linker til, udover det lækre cover?
#5637 evermind 16 år siden
Åh jo, du gør! :P
#5638 Herrguth 16 år siden
Jamen, hvorfor. Hvad kan den som den billige ikke kan? ;)
#5639 Guts 16 år siden
Give lejlighedsvise blowjobs...så vidt jeg ved.
#5640 evermind 16 år siden
Se #5639 :)
Og derudover vil du måske komme til at sætte så meget pris på serien, at du alligevel føler, du skylder dig selv den hardback-indbundne Absolute-udgave og dens lækre ekstramateriale i form af bl.a. efterskrift af Alan Moore og Dave Gibbons, ekstramateriale om Watchmen-universet og figurerne, skitser, manuskriptuddrag ... well, generel lækkerhed!
Yeah, I know ... fanboy ranting. :P