Gravatar

#5641 jessup 16 år siden

Sidder og planlægger svir for min penge tilbage fra skat. Det bliver nok til nærmest vulgær (i min bog) luksus til madlavningen - kobber sauteuse fra Mauviel og Sarpaneva støbejernsgryde fra Iittala og lidt porcelæn fra samme mærke. Meen måske der bliver skåret lidt i det.
This is just until June
Gravatar

#5642 Herrguth 16 år siden

#5640 Nå, men i stedet for paperback-udgaven, har jeg nu bestilt Hardback-udgaven. Så jeg opgraderede lidt... :)
Gravatar

#5643 evermind 16 år siden

herrguth (5642) skrev:
#5640 Nå, men i stedet for paperback-udgaven, har jeg nu bestilt Hardback-udgaven. Så jeg opgraderede lidt... :)

Attaboy! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5644 Highland Park 16 år siden

#5642: Jeg har selv planer om at købe den "almindelige", genfarvede udgave, så du er ikke helt alene. ;)

Desuden kan jeg vel altid få en fræk aftale med everminds. Det siges, at den er lidt løs på tråden. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5645 evermind 16 år siden

Highland Park (5644) skrev:

Desuden kan jeg vel altid få en fræk aftale med everminds. Det siges, at den er lidt løs på tråden. :P

Det kommer sandelig an på ... fornylig var der nogen, der havde glemt at tømme den. Det er IKKE god etikette!! :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5646 Highland Park 16 år siden

#5645: At tømme den?! Hvad snakker du om?! :D

EDIT: Hvis ellers mine tanker er sporet ind på rette suspekte bane, så har jeg vist forstået, hvad du mente! Ha!
Gravatar

#5647 evermind 16 år siden

Hehe, det lyder til det. Jeg mener, det kaldes bibliofili ...? ;)
Gravatar

#5648 Bony 16 år siden

Wow, sikke en drejning den tog lige der. Skam jer boys. Haha.. ;)

Herrguth: Jeg er sikker på at du nok skal blive begejstret for tegneserien. Indtil videre er det noget af det bedste, jeg nogensinde har læst/set. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5649 Highland Park 16 år siden

#5648: Hvorfor skal jeg skamme mig? Jeg lover jo at tømme den!
Gravatar

#5650 Bony 16 år siden

#5649 - Det tror jeg også at evermind sætter pris på. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: