Så blev det sku da weekend! Men måtte tage tidligt hjem fra arbejde, da jeg har vildt ondt i halsen, og jeg skulle jo undervise hele formiddagen, så det gjorde ondt værre. Det vil blive plejet med rødvin senere... Men jeg er ret skuffet. Jeg har jo kørt holdet selv denne uge, da min kollegas mor har lagt for døden (og døde til formiddag). Så dagens evaluering var på mig alene. 4,5 ud af 6. Det er jeg træt af, fordi alle sagde at jeg var god, men lokalerne og computerne var noget lort. Evalueringen er samlet, så det går ud over min score. Ville gerne have haft den over 5, som er det vi helst skal ligge på. Grrrrr!
Nu har jeg sat Jurassic Park OST på, og tuller lidt rundt i solen.
Til aften: Et stk hel kylling i min stegeso med noget grønt ved, x-faktor og vin.
Konklusion: Træt, men ved godt mod. Stadig hurtig på aftrækkeren, uden at være prangende. Til tider tvær, men til at have med at gøre.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige været nede og flytte alle vores forsikringer til et forsikringsselskab. Så nu er vi lidt bedre stillet hvis der sker noget, da de nye dækker væsentlig bedre.
Jeg troede egentlig kun det var os her på Filmz der har en besættelse med Nicolas Cage's hår - men der må være en hel bevægelse ude på nettet et sted... For først finder jeg en quiz på Rotten Tomatoes hvor man skal gætte Cage's film ud fra hans hår og nu har EW et photo gallery, hvor man kan stemme på hvad man synes om hans hår.
Så var Obersten ude og klippe lidt buske og sager, og kommer farende ind, råbende og skrigende, med blodet plaskende ud over gulvet. Det viser sig så, at hun har klippet blommen af sin fuckfinger på venstre, og må iles til nærmeste skadestue, hvor hun får lov at vente i ca. 4 timer, før de beslutter sig for at hjælpe. Nu er hun pakket ind, og piver lidt, hvilket er forståeligt nok. Og jeg beviste, at jeg kunne tage mig af et spædbarn en hel eftermiddag. Både bleskift og fodring. Og DKSBF var ganske tilfreds og græd (næsten) ikke. - Så kompetenceområdet er nu udvidt til at kunne lave en flaske falsk modermælk, og afskaffelse af en smudsig ble. Bravo! Jeg dedikerer dagen til en der hedder Daniel, hvis hat vi pyntede med barberskum i 10., og jeg fik aldrig sagt undskyld.
Fortsat god aften.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#5791 DarkLight 15 år siden
#5792 cyberzed 15 år siden
#5793 davenport 15 år siden
Men måtte tage tidligt hjem fra arbejde, da jeg har vildt ondt i halsen, og jeg skulle jo undervise hele formiddagen, så det gjorde ondt værre. Det vil blive plejet med rødvin senere...
Men jeg er ret skuffet. Jeg har jo kørt holdet selv denne uge, da min kollegas mor har lagt for døden (og døde til formiddag). Så dagens evaluering var på mig alene. 4,5 ud af 6. Det er jeg træt af, fordi alle sagde at jeg var god, men lokalerne og computerne var noget lort. Evalueringen er samlet, så det går ud over min score.
Ville gerne have haft den over 5, som er det vi helst skal ligge på.
Grrrrr!
Nu har jeg sat Jurassic Park OST på, og tuller lidt rundt i solen.
Til aften: Et stk hel kylling i min stegeso med noget grønt ved, x-faktor og vin.
Konklusion: Træt, men ved godt mod. Stadig hurtig på aftrækkeren, uden at være prangende. Til tider tvær, men til at have med at gøre.
#5794 Highland Park 15 år siden
#5795 Bobby Singer 15 år siden
#5796 tiany 15 år siden
#5797 tiany 15 år siden
For først finder jeg en quiz på Rotten Tomatoes hvor man skal gætte Cage's film ud fra hans hår og nu har EW et photo gallery, hvor man kan stemme på hvad man synes om hans hår.
#5798 Kruse 15 år siden
#5799 davenport 15 år siden
Det viser sig så, at hun har klippet blommen af sin fuckfinger på venstre, og må iles til nærmeste skadestue, hvor hun får lov at vente i ca. 4 timer, før de beslutter sig for at hjælpe.
Nu er hun pakket ind, og piver lidt, hvilket er forståeligt nok. Og jeg beviste, at jeg kunne tage mig af et spædbarn en hel eftermiddag. Både bleskift og fodring. Og DKSBF var ganske tilfreds og græd (næsten) ikke. - Så kompetenceområdet er nu udvidt til at kunne lave en flaske falsk modermælk, og afskaffelse af en smudsig ble. Bravo!
Jeg dedikerer dagen til en der hedder Daniel, hvis hat vi pyntede med barberskum i 10., og jeg fik aldrig sagt undskyld.
Fortsat god aften.
#5800 Michael Andersen 15 år siden