Jeg har lige set El Laberinto del fauno og blev noget overrasket. Jeg havde regnet med at der var langt mere fantasy i den og blev derfor noget overrasket over at det kun er en brøkdel af historien som foregår i labyrinten. Historien er dog meget spændende og man må sige at det er en fantasifuld måde at fortælle om sit forhold til Franco perioden på.
Selv de mest horrible fantasier kan ikke være så slemme som at leve under general Franco.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er lige kommet hjem fra firmaets årlige squash-turnering. Seks kampe senere er jeg fuldstændig smadret, men underholdningsværdien af sådan en turnering overgår den efterfølgende smerte.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er temmelig frustreret over at være syg, når nu billetten til "Watchmen" i aften er bestilt. På den anden side lykkedes det mig at se "The International" fra ende til anden i går aftes med feber og kvalme, så hvorfor ikke gentage succesen?
#5805: Det går nok over, når først du sidder i biografens mørke og hygger dig med dommedagsscenarie, gore og grumme one-liners. ;) Ellers kan jeg anbefale termoundertøj, panodil og en spandfuld kamillete (suppleret af kaffe når først du befinder dig i biffen).
Tak for opmuntringen ;). Jeg tænker også, at Snyder og co. er de rette til at holde mig vågen, når nu jeg insisterer på at tilbringe det halve af natten i biografens mørke. Hvis det var Malmros, der stod på programmet, ville jeg nok for alvor få brug for kaffen.
#5807: Ah, så gætter jeg på, at du skal i Imperial. :) Men man ved nu aldrig med alt det slowmotion... og hvad Malmros angår, så er det svært at falde i søvn, når hormonerne raser, brysterne svinger og Århus-dialekten klinger. :P
#5809: Det er sandt. Det burde jeg have regnet ud. :)
I øvrigt er det ikke helt skidt at gå i biografen, når man er syg. Jeg har haft nogle af mine bedste, og dermed værste, mareridt efter at have set uhyggelige film i biografen, mens jeg var syg. Feberfantasier er guf for maren. ;)
Med lidt held spenderer du natten blå, nøgen, ensom og usårlig - en outsider udstyret med et kæmpestort... ahem... talent. :P
#5801 filmz-jonasgr 15 år siden
Selv de mest horrible fantasier kan ikke være så slemme som at leve under general Franco.
'Cause I'm evil"
#5802 elwood 15 år siden
Og så når jeg lige hjem til The Dayli Show, hvor Bruce Springsteen er gæst og giver sågar et nummer "working on a dream"fra hans nye cd.
Hans pilgaard og Jon Stewart har en ting til fælles de blir begge som små børn, når de er i selskab med Bossen.
You done Well Grasshopper.
Prikken over i'et sku da lige være hvis Diana Krall vækker mig med morgen musik 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5803 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5804 dyg 15 år siden
#5805 RFriis 15 år siden
#5806 Highland Park 15 år siden
Ellers kan jeg anbefale termoundertøj, panodil og en spandfuld kamillete (suppleret af kaffe når først du befinder dig i biffen).
#5807 RFriis 15 år siden
Jeg tænker også, at Snyder og co. er de rette til at holde mig vågen, når nu jeg insisterer på at tilbringe det halve af natten i biografens mørke. Hvis det var Malmros, der stod på programmet, ville jeg nok for alvor få brug for kaffen.
#5808 Highland Park 15 år siden
Men man ved nu aldrig med alt det slowmotion... og hvad Malmros angår, så er det svært at falde i søvn, når hormonerne raser, brysterne svinger og Århus-dialekten klinger. :P
#5809 RFriis 15 år siden
Jeg skal trods alt ikke i Imperial. Hvis det var tilfældet, havde jeg nok - taget mit humør i betragtning - skrevet "det halve af morgenen". ;)
#5810 Highland Park 15 år siden
I øvrigt er det ikke helt skidt at gå i biografen, når man er syg. Jeg har haft nogle af mine bedste, og dermed værste, mareridt efter at have set uhyggelige film i biografen, mens jeg var syg. Feberfantasier er guf for maren. ;)
Med lidt held spenderer du natten blå, nøgen, ensom og usårlig - en outsider udstyret med et kæmpestort... ahem... talent. :P