Gravatar

#5821 tiany 15 år siden

#5819 Er den virkelig lækker i forhold til dvd udgaven?
Vi har nemlig diskuteret lidt om det kan betale sig at udskifte den.
Valar morghulis
Gravatar

#5822 elwood 15 år siden

Argg OMG!

havde fuldstændig svedt det ud, men nu opdagede jeg lige at X-Factor finalen er på Fredag argg!

For dælen da, hvornår sker der noget godt på den dag, det lover ragnarock over hele linien 8-)

Nå tilbage til podcast for mig, og høre på folk der sætter ild til deres fødder...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5823 dyg 15 år siden

Har lige set endnu en Liverpool-opvisning. En målscore på 13-1 over de sidste tre kampe er sgu imponerende, især når man ser på holdene vi har spillet mod: Real Madrid, Manchester United (ude) og Aston Villa.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5824 elwood 15 år siden

ser lidt behind the scenes på Watchmen på Zulu lige nu.
Gravatar

#5825 evermind 15 år siden

Er lige kommet træt og tilfreds hjem fra Palads' eftermiddagsforevisning af Watchmen samt den efterfølgende afhentning af mit nye tv (fra Kadann).
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5826 Michael Andersen 15 år siden

#5825 Det var hurtigt, han blev træt af sit nye lækre tv 8-)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#5827 evermind 15 år siden

Hehe, desværre ikke. Mit nye er synonymt med hans gamle. Det ligger mere i min prisklasse, desværre. ;)

Men jeg har set det ved flere gode lejligheder og festet med det. Det er udmærket spas! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5828 Bony 15 år siden

elwood (5822) skrev:
Argg OMG!

havde fuldstændig svedt det ud, men nu opdagede jeg lige at X-Factor finalen er på Fredag argg!

For dælen da, hvornår sker der noget godt på den dag, det lover ragnarock over hele linien 8-)

Nå tilbage til podcast for mig, og høre på folk der sætter ild til deres fødder...

Nå, ja. Hvis det regner på fredag så får DU skylden. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5829 elwood 15 år siden

Hey Jeg elsker regnvejr, det burde du af alle vide, med din seneste forelskelse... I'm Sing..

8-)
Gravatar

#5830 Bony 15 år siden

#5829 - Hehe, det er da også rigtigt. Så er regn okay. Men hvis det begynder at sne, storme eller hagle, SÅ giver jeg dig skylden. ;)

.. eller min kæreste. Det var derfor jeg lige kunne huske det. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: