Gravatar

#5861 Highland Park 15 år siden

#5860: Ja jeg har sgu aldrig haft min egen sekretær... *snøft* ;(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5862 tiany 15 år siden

Har lige fået en burger nede fra den lokale diner - den smagte sgu godt og hjalp lidt på humøret.
Valar morghulis
Gravatar

#5863 filmz-jonasgr 15 år siden

#5859- #5861 Hun er også dyr i drift, hehe. Nej det er nok bare mig der har en sygelig trang til at tro at alt der er "vores" er "mit" :D

Dog skal det siges at det er et lille studie, hvor vi er 6-8 personer på mit semester, så man kender næsten hinanden allesammen. Jeg kender da navne på alle undervisere og sekretær (tror jeg nok) på mit studie. Så et rigtig "hyggestudie". Og så videresender vores sekretær jævnligt mails til os som kunne have vores interesse.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5864 filmz-jonasgr 15 år siden

Det næste underholdningsprogram i Danmark gætter jeg på kan blive: Hvem vil være millionær - Blind date. Det er i hvert fald noget der kører i Tyskland i øjeblikket og mon ikke det rammer Danmark snart.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5865 Bony 15 år siden

#5864 - Jeg mener faktisk at der har været noget lignende i den danske "Hvem vil være millionær?" allerede. Hvor de var to inde i studiet som ikke kendte hinanden i forvejen, som så også kunne komme på date sammen.

Men konceptet havde selvfølgelig ikke sin helt egen programserie. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5866 dyg 15 år siden

#5864-5865 - Det har der været, ja. En pige jeg gik i klasse med i gymnasiet deltog dengang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5867 Lady Arwen 15 år siden

sider foran scomputeren og synger og prøver at komme sig over den überhøje sopran jeg er blevet givet i kor!!
Doctor Who <3
Gravatar

#5868 Bony 15 år siden

#5867 - Wuhu og der blev skåret i glas!!!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5869 filmz-jonasgr 15 år siden

#5865 Nej det er nu også blot et special program, tror jeg da i hvert fald.

'Cause I'm evil"
Gravatar

#5870 Highland Park 15 år siden

jonasgr (5863) skrev:
#5859- #5861 Hun er også dyr i drift, hehe. Nej det er nok bare mig der har en sygelig trang til at tro at alt der er "vores" er "mit" :D

Er hun da lækker? :P

jonasgr (5863) skrev:
Dog skal det siges at det er et lille studie, hvor vi er 6-8 personer på mit semester, så man kender næsten hinanden allesammen. Jeg kender da navne på alle undervisere og sekretær (tror jeg nok) på mit studie. Så et rigtig "hyggestudie". Og så videresender vores sekretær jævnligt mails til os som kunne have vores interesse.

Ja, det lyder rigtignok hyggeligt. :)
Er I virkelig kun 6-8 på studiet, eller mener du bare på det pågældende hold?

Hvis bare jeg havde en sekretær, der sendte mig den slags e-mails. Og var lækker.
Mmm... dagdrømmer lige... :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: