Jeg kan simpelthen blive så rasende, når folk ignorerer ens beskeder på salgssteder som f.eks. Guloggratis.dk, hvor man ovenikøbet kan se at de har læst dem! Grrr!! :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ja det er på selve det hold jeg går på vi er det antal. Hvor mange der er registreret på selve studiet ved jeg ikke, men det er sikkert ikke så mange. Det er dog også kun en kandidatuddannelse.
Vi har ofte studerende fra andre uddannelser som også tager del i nogle af vores kurser som valgfag. For det meste engelsk studerende, men også nogle gange historie studerende.
Jeg kunne nu også godt tænke mig en lækker sekretær :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg følger lidt med i "Univers" på DR2. De har interviewet børn, hvis fædre sidder i fængsel.
"Hvorfor sidder din far i fængsel?" "Pga. mord." "Hvad synes du om det, han har gjort?" "Det er ikke godt."
"Hvorfor sidder din far i fængsel?" "Pga. at han havde narkotika i sin lastbil."
Stakkels børn... fandens til fædre!
Et af børnene, en lille pige, tør ikke sige til sin far, at hun elsker ham, fordi han er "røver", og hun er bange for, at han har "nogle knive så han kan dræbe os."
Jeg har lige modtaget min nye lejekontrakt, og jeg undre mig lidt over at der står at lejer skal udskifte ruder, derunder termoruder for egen regning, såfrem disse skulle punkterer. Er det virkelig standard på Sjælland?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#5871 Lady Arwen 15 år siden
#5872 Bony 15 år siden
#5873 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5874 Highland Park 15 år siden
#5875 Bony 15 år siden
;)
#5876 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5877 filmz-jonasgr 15 år siden
Ja det er på selve det hold jeg går på vi er det antal. Hvor mange der er registreret på selve studiet ved jeg ikke, men det er sikkert ikke så mange. Det er dog også kun en kandidatuddannelse.
Vi har ofte studerende fra andre uddannelser som også tager del i nogle af vores kurser som valgfag. For det meste engelsk studerende, men også nogle gange historie studerende.
Jeg kunne nu også godt tænke mig en lækker sekretær :)
'Cause I'm evil"
#5878 Highland Park 15 år siden
De har interviewet børn, hvis fædre sidder i fængsel.
"Hvorfor sidder din far i fængsel?"
"Pga. mord."
"Hvad synes du om det, han har gjort?"
"Det er ikke godt."
"Hvorfor sidder din far i fængsel?"
"Pga. at han havde narkotika i sin lastbil."
Stakkels børn... fandens til fædre!
Et af børnene, en lille pige, tør ikke sige til sin far, at hun elsker ham, fordi han er "røver", og hun er bange for, at han har "nogle knive så han kan dræbe os."
#5879 Highland Park 15 år siden
Men ja, jeg kender godt det med studerende, der vælger fag fra andre studieretninger.
#5880 DarkLight 15 år siden