Jeg har egentlig en ret travl søndag med rigtig mange lektier, men kan virkelig ikke tage mig sammen til noget. Jeg tror min hjerne har jetlag af den ene time mindre, så den skal slappe lidt af.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har lige set "Monsters mod Aliens" i digital 3D. Filmen er i det store scope-format og damn det ser fedt ud. Det er uden tvivl det skarpeste og flotteste billede jeg nogenside har set på det store lærred.
Har lige spildt 1 time og 20 min. af mit liv på den dårligste og mest usjove komedie jeg har set i lang tid. Blå Mænd! Humoren rammer helt ved siden af hos mig, og jeg grinte ikke en eneste gang.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Lige nu er jeg lidt træt af, at jeg bor i Århus og ikke i Vejle...
Hilste meget kort (var i samme lokale i et par minutter) på en køn pige, der åbenbart fandt mig tiltrækkende (only God knows why - hun må være en chubby chaser eller bare underlig) - Hvilket jeg fandt ud af gennem en af mine venner, der er kæreste med en af pigens kollegaer.
I sidste ende er det sikkert meget godt, hvis der ikke sker mere, da hun var en smule ung... Men alligevel var jeg også tiltrukket af hende.
Oh wait, det var da min nye fine filmz-jakke, der gjorde udslaget!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
haha, hun havde sikkert troet du var The Insider, eller Benway 8-)
Tror jeg vil sætte på In the line of fire på, lang tid siden jeg har set den her spændingsfilm, og nu har jeg jo den i HD, så det ku da være en fin afrunding på dagen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5968: Se det som en af de få sjældne muligheder man får gennem livet for at bruge sætningen:
Lige nu er jeg lidt træt af, at jeg bor i Århus og ikke i Vejle...
Nej seriøst. Hvis hun bor i Vejle, så er det sgu da ikke længere væk, end at det kan lykkes. Og hvis du venner der kender hende og alt muligt, så er der sgu da intet i vejen for at undersøge sagen nærmere. Sæt i gang!
...Ovenstående naturligvis betinget af hvor ung, "ung" betyder :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#5961 mr gaijin 15 år siden
#5962 Kruse 15 år siden
#5963 evermind 15 år siden
Det kommer an på, hvad du forsøgte at lave? Jeg kan godt lide det; meget ... ekspressionistisk. :)
#5964 lagoni 15 år siden
#5965 Michael Andersen 15 år siden
#5966 Bobby Singer 15 år siden
Jeg prøvede sådan set bare at se, om man kunne kopiere et motiv over i denne tråd, men næ nej, det kunne man i hvert fald ikke. :)
I stedet må du tag dig til takke med et højst besynderligt stykke kunst, som det du ser i #5959. O-0
Ja det er typisk kvinder! ;P
#5967 Kruse 15 år siden
#5968 dyg 15 år siden
Hilste meget kort (var i samme lokale i et par minutter) på en køn pige, der åbenbart fandt mig tiltrækkende (only God knows why - hun må være en chubby chaser eller bare underlig) - Hvilket jeg fandt ud af gennem en af mine venner, der er kæreste med en af pigens kollegaer.
I sidste ende er det sikkert meget godt, hvis der ikke sker mere, da hun var en smule ung... Men alligevel var jeg også tiltrukket af hende.
Oh wait, det var da min nye fine filmz-jakke, der gjorde udslaget!
#5969 elwood 15 år siden
Tror jeg vil sætte på In the line of fire på, lang tid siden jeg har set den her spændingsfilm, og nu har jeg jo den i HD, så det ku da være en fin afrunding på dagen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5970 gi-jones 15 år siden
Nej seriøst. Hvis hun bor i Vejle, så er det sgu da ikke længere væk, end at det kan lykkes. Og hvis du venner der kender hende og alt muligt, så er der sgu da intet i vejen for at undersøge sagen nærmere. Sæt i gang!
...Ovenstående naturligvis betinget af hvor ung, "ung" betyder :)