Okay jeg har ladet mig overtale og har overbevist kæresten :) Så nu har jeg reseveret en billet så må jeg jo ned på posthuset og hente den en af dagene. Række 8, Plads 9 lyder fornuftig nok i mine øre - så kan jeg jo næsten rører ved hende ;)
Sidste gang tiany at jeg prøvede det her med og samle nogle folk var det Alanis KOncert, og jeg endte med og bruge så lang tid på det, og jeg fandt ingen, at jeg ikke nåede og få billet, det har jeg ævgret mig over siden da.
btw række 8, plads 3 er min, så det kan være vi måske kan få øje på hinanden aligevel 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
jeg tænker jeg skal ha det bedste ud af det, så prisen var underordnet, jeg vil sku ikke sidde på bagerste række, hvor jeg kun kan høre hende og bandet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6041 tiany 16 år siden
Række 8, Plads 9 lyder fornuftig nok i mine øre - så kan jeg jo næsten rører ved hende ;)
#6042 elwood 16 år siden
btw række 8, plads 3 er min, så det kan være vi måske kan få øje på hinanden aligevel 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6043 Highland Park 16 år siden
Hold da op du kommer til at sidde tæt på elwood. Skummelt!
#6044 elwood 16 år siden
#6045 Highland Park 16 år siden
Nå, så er det bare mig, der mangler at købe en billet... jeg har ikke engang set, hvad de koster, men en bekendt skrev til mig, at de er dyre... :/
#6046 elwood 16 år siden
#6047 Highland Park 16 år siden
Men ja, jeg er helt enig. Sidst hun var i København, sad jeg dog langt fra scenen, men jeg havde fint udsyn, og lyden var perfekt.
#6048 tiany 16 år siden
Hvor tæt er musikhuset egentlig på banegården?
#6043 Der er jo ikke noget skummelt i det. Jeg har jo mødt Elwood før - og Elwood købte sin billet først, så måske er jeg en stalker :D
#6049 Highland Park 16 år siden
Nå men så kan I jo forfølge hinanden. :D
#6050 elwood 16 år siden