Har lige set I Am Legend, hvilket var en pænt intetsigende omgang, men nu har jeg da fået lyst til at se den gode gamle Vincent Price film The Last Man on Earth.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
For satan det hårdt og komme igen efter en formatering, har hel glemt hvor herligt omfattene det er og starte op igen, og jeg er ikke færdig endnu hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
prøver på at få afsluttet det EU projekt jeg skal lave senest i dag til samfundsfag - mangler bare at rette det... hmm... hører lidt musik og lytter til mine forældre der gør klar til udskiftning af vinduer....
#6174 - Der stod på min netbank hvilken forretning der var tale om. Da jeg så tog kontakt til forretningen, fortalte de mig at mit kort var blevet brugt i deres netbutik. De gav mig også navn og bynavn på "personen" der havde bestilt. Men jeg går ikke ud fra at "personen" har været så dum at bruge sit eget navn.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har lige været til eftermiddagskaffe ved mine forældre, da min far lige skulle hjælpe kæresten og jeg med nogle ting til bueskydning. Overraskende nok kom min storbror og hans kone også forbi. Så jeg fik lige set lidt til min nevø, der efterhånden er blevet 5 måneder. Han er nu en lille charmetrold der hele tiden griner og smiler. Han vil være evigt solbrændt med den dejlige blanding mellem min storbror som er rigtig skandinavisk i udseende og min svigerinde som er adopteret fra indien og som jo derfor er mørk. Man glæder sig helt til den dag man selv får sådan en lille en, men der går nok lige et par år.
Jeg fik også min dåbsattest med hjem, så nu vil jeg have meldt mig ud af folkekirken.
Stille og rolig mandag her på kontoret. Jeg har en samtale tilbage i dag, og så er det tidligt hjem. I morgen bliver lidt længere (13.30) men så er der også udsigt til ferie.
Jeg ved ikke om jeg har skudt over målet, i og med at jeg er beklædt med shorts i dag..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6171 dyg 16 år siden
#6172 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6173 Bony 16 år siden
Jeg har på fornemmelsen at det er de oplysninger fra Play.com der er blevet snuppet. Altså de kortoplysninger, man ikke behøver taste ind hver gang..
Men det er da lidt uhyggeligt at det lige pludselig er sket for så mange på én gang..
#6174 elwood 16 år siden
#6175 Lady Arwen 16 år siden
#6176 Bony 16 år siden
#6177 elwood 16 år siden
fordi jo på min netbank stod også de butikker der var benyttet.
Noget Aquagear halløj, Ebay, Poker spil osv.
#6178 Corgan 16 år siden
#6179 tiany 16 år siden
Overraskende nok kom min storbror og hans kone også forbi. Så jeg fik lige set lidt til min nevø, der efterhånden er blevet 5 måneder. Han er nu en lille charmetrold der hele tiden griner og smiler. Han vil være evigt solbrændt med den dejlige blanding mellem min storbror som er rigtig skandinavisk i udseende og min svigerinde som er adopteret fra indien og som jo derfor er mørk. Man glæder sig helt til den dag man selv får sådan en lille en, men der går nok lige et par år.
Jeg fik også min dåbsattest med hjem, så nu vil jeg have meldt mig ud af folkekirken.
#6180 davenport 16 år siden
Jeg har en samtale tilbage i dag, og så er det tidligt hjem.
I morgen bliver lidt længere (13.30) men så er der også udsigt til ferie.
Jeg ved ikke om jeg har skudt over målet, i og med at jeg er beklædt med shorts i dag..