Prøver at få fat i sælgeren jeg købte møbler hos i lørdags. Han har haft ringet og sagt at de måske først kan levere møblerne efter påske og ikke i morgen som lovet. Det kan bare ikke passe at jeg skal sidde hele påsken uden skabe, sofaer og spisebord.
Jeg er ved at komme mig over forkølelsen, hvilket er dejligt. Og er ved at blive bombarderet af fugle. Der er vel 50-100 fugle lige nu ude i haven.
Jeg fik også set Brick i går, hvilket var en positiv oplevelse. Ikke mindst på grund af et fremragende manuskript. Det går lidt hurtigt til sidst hvor man skal være opmærksom på hvad der sker og siges, men jeg kunne da heldigvis følge med. God film.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har været over og handle lidt. Har fået vasket en potion tøj, ville egentlig have vasket lidt mere, men overboen fortalte lige at udlejeren slukker for vandet, for at lave nogle ting for hende :( Nu skal jeg snart på arbejde, hvilket jeg ikke glæder mig synderligt til da jeg har hovedpine. Jeg har været i gang med at se sæson 4 af BSG, det er rigtig godt indtil videre.
Er lige kommet hjem og holder nu ferie indtil tirsdag :D Var endda meningen jeg skulle have holdt idag, men det passede ikke lige ind hos en kunde, så hva faen det var jo kun en halv dag.
Jeg var til påskefrokost med den gamle redaktion i går. Masser af god mad, snaps og insidersnak om avisredaktioner, festivalkomitéer, nepotisme og hovedløst spild af offentlige midler. Et par havde set den nye von Trier-film og fortalte om vildt positive testscreenings. Og så er der åbenbart en dukkekomedie om ungdomshuset under udarbejdelse? :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Sidder og læser, at Fast & Furious har slået adskillige rekorder i sin åbningsweekend. Jeg vidste ikke, at den åbnede i samtlige USA's biografer, i alle sale.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har siddet og lyttet Working on a Dream og Magic albummerne med Springsteen og førstnævnte er med få undtagelser desværre langt fra Magics kvalitet. Havde håbet på samme "åbning" over tid, men nope.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#6181 Scherlund 16 år siden
#6182 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg er ved at komme mig over forkølelsen, hvilket er dejligt. Og er ved at blive bombarderet af fugle. Der er vel 50-100 fugle lige nu ude i haven.
Jeg fik også set Brick i går, hvilket var en positiv oplevelse. Ikke mindst på grund af et fremragende manuskript. Det går lidt hurtigt til sidst hvor man skal være opmærksom på hvad der sker og siges, men jeg kunne da heldigvis følge med. God film.
'Cause I'm evil"
#6183 tiany 16 år siden
Nu skal jeg snart på arbejde, hvilket jeg ikke glæder mig synderligt til da jeg har hovedpine.
Jeg har været i gang med at se sæson 4 af BSG, det er rigtig godt indtil videre.
#6184 cyberzed 16 år siden
#6185 Bony 16 år siden
#6186 Thomsen 16 år siden
#6187 filmz-Bruce 16 år siden
#6188 Bony 16 år siden
#6189 filmz-Bruce 16 år siden
#6190 Kruse 16 år siden