Gravatar

#1231 cyberzed 16 år siden

Sidder halvsløv på kontoret...søster holdt den store bryllupsfest i lørdags, så nu skal kroppen lige igang efter et BRAG af en fest!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1232 colocho 16 år siden

#1229-

Det kører perfekt for mine forældre, som bor hver for sig.
De fatter intet hvad angår teknik, men det kører for dem. Optager film, køber film osv.
Og det kører upåklageligt..

Så, hvis det kører ordentligt, så er det altså et ganske lækkert produkt..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#1233 Bony 16 år siden

#1232 - Jeg håber da også for dem og deres service, at det er os der har været uheldige. Ca. hver 1½-2. time falder signalet ud. Det er som om at forbindelsen til internettet forsvinder og skærmen fryser herefter i 5-6 minutter. Samtidig har vi siden oprettelsen mistet internettet i perioder på computerne efter at den nye boks kom op Det forekommer også engang imellem at der kommer en masse flimmer og pixels på skærmen, præcis som vi ser det med en streaming over nettet i dårlig kvalitet. Problemet er bare at vores hastighed på internettet burde være MERE end rigeligt, for at undgå disse udsving!

Vi har flere gange siddet og set en film hvor vi så mistede slutningen eller lignende af filmen. Det samme sker hvis vi har optaget en film på harddisken. Lige pludseligt fryser filmen og vi mister fem minutter af handlingen. Det er pisse frustrerende.

Det mest frustrerende har dog været at TDC har været herude og tjekke det hele igennem med meldingen om at "der er intet at se, så det virker"- Øh, nej.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1234 Highland Park 16 år siden

#1233: Mine forældre har også internet og kabeltv hos TDC og har haft masser af problemer med dem. Så vidt jeg husker, har mine forældre i to omgange fået gravet skidtet op i deres indkørsel, så TDC kunne checke og udskifte kablerne. Ligeledes har de i flere lange perioder været uden internetforbindelse. TDC er ekstremt langsomme og har en elendig kundeservice. De er jo også berygtet for at tage ekstra høje gebyrer for hurtig udrykning i forbindelse med diverse problemer: "Ordne nu eller ses om en måned?"
Hvis jeg var jer, ville jeg kontakte Forbrugerstyrelsen og høre, hvad de anbefaler.
Har I forresten prøvet at sende en skriftlig klage til TDC?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1235 filmz-jonasgr 16 år siden

Hold da fast cafeteriet hernede på Uni er en kedelig oplevelse (kan ikke lige huske hvad ordet jeg leder efter hedder på dansk). Ris, pasta og kartofler. To varme retter som skifter hver dag + en 4-5 skåle forskellige blandede salater og 2-3 forskellige supper. Og så frugt. Det er alt. Til gengæld er det billigt. 2.5 EURO for en skål med Ris, en skål med pomfritter og en skål med salat. Og dertil et æble og en pastaret.

Man bliver virkelig mindet om hvor vanvittig dyr maden er i Danmark.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1236 lagoni 16 år siden

Jeg læser til faget kulturteori- og analyse, mens jeg stille brokker mig over studiegruppesystemet. Fra undervisernes side var der bestemt studiegrupper og de forventer fremlæggelser fra dem i løbet af semestret. Fint nok, vi kommer fra over 20 forskellige studier og har første eksamen om lidt under 1½ måned, så rart man fra start af har en gruppe. Men næ nej, nogen i min gruppe synes det er uretfærdigt at man ikke selv må bestemme, mens andre bare ikke gider den gruppe - jeg er blevet tilbudt at komme med i flere andre grupper, men der vil stadig være nogen der står alene. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke bare prøver, vi skal alligevel finde andre grupper til vores valgfag. Det hele er yderst forvirrende og jeg ender sikkert i en gruppe med en masse der kender hinanden i forvejen.

Vi har rigeligt læsestof og andet vi kan bruge vores energi på, hvorfor så spilde den på det her folkeskole-'jeg kan bedre li' de andre'-fnadder?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1237 nakalay 16 år siden

Jeg terper gerne med dig, Lagoni. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#1238 Michael Andersen 16 år siden

#1237 Findes der snart flere piger på filmz, som du igennem tiderne ikke har bagt på? :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1239 Bony 16 år siden

#1238 - Nej. Jeg tror han har været igennem de fire der er i alt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1240 nakalay 16 år siden

Og, alas, synes modviljen i de kære pigers tilbagemeldinger ikke at aftage over tid. :D
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: