Skal et smut i banken her kl.10 og hører hvor meget sådan nogle unge mennesker som os kan få lov at låne i øjeblikket. Åbenbart ingenting hvis man lytter til venner og familie, men jeg krydser nu stadig fingre.
Jeg mødte kl. 8, og slog alarmen fra og gik ind. Efter 30 sekunder begyndte den så at hyle, og jeg ringede rundt. Jeg er ikke blevet instrueret i den situation, så jeg måtte prøve mig frem. Den kommunale vagt kunne så se, at der var problemer med vores røgkanon... Vidste ikke der var sådan en.. Godt den ikke virkede!! Men han kunne sende en teknikker i løbet af dagen, og jeg skulle holde coachingsamtaler hele dagen. Jeg måtte så aflyse alle kandidater, og tage hjem. Alle ledere er på ferie, så jeg traf selv en beslutning!
...Hvilket igen betyder, at jeg nu har påskeferie :)
Men var det ikke det eneste at gøre?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6191 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6192 cyberzed 16 år siden
#6193 elwood 16 år siden
#6194 wiseguy 16 år siden
#6195 tiany 16 år siden
#6196 elwood 16 år siden
Forbløffes stadigvæk af den serie, de tør satme nogle ting som man ikke normalt ser, i den her type serier.
#6197 dyg 16 år siden
Batman - The Movie (1966)
The Story of Ricki
City of the Living Dead
The Wizard of Gore
Et par dejlige gensyn og et par gode førstegangs-kigninger. Jeg skal helt sikkert se flere film af HG Lewis.
#6198 tiany 16 år siden
#6199 elwood 16 år siden
22 Batord, så vidt jeg fik talt: Batman, Batmobil, Batsetting, Sharkbatspray, (never leave home without it hehe) Batcave, Batcamera, Batboat, Batbelts, Og self. Batarang, Batscanner, Batsignal, Batbait(jokeren siger det), Batrope, Super blinding Batballs, Batgas, Batwake, Batbike, Batradio, Batcharge, Batspeed, og Batstraps.
Skål!
#6200 davenport 16 år siden
Den kommunale vagt kunne så se, at der var problemer med vores røgkanon... Vidste ikke der var sådan en.. Godt den ikke virkede!!
Men han kunne sende en teknikker i løbet af dagen, og jeg skulle holde coachingsamtaler hele dagen. Jeg måtte så aflyse alle kandidater, og tage hjem.
Alle ledere er på ferie, så jeg traf selv en beslutning!
...Hvilket igen betyder, at jeg nu har påskeferie :)
Men var det ikke det eneste at gøre?