Gravatar

#6301 tiany 16 år siden

Er hjemme igen. Så nu vil jeg slappe lidt af. Har lige ordnet de sidste detaljer med vores venindeaften på lørdag. Så nu skal ugen bare gå med lidt arbejde, lidt opgave, lidt bueskydning og oprydning.
Valar morghulis
Gravatar

#6302 tiany 16 år siden

Davenport må blive glad for denne nyhed:
Læbepomade med baconsmag på vej til EU
Valar morghulis
Gravatar

#6303 DarkLight 16 år siden

Jeg har netop afviklet min gamle lejlighed, og starter nu på 17 dage hjemme hos de gamle før turen går med KBH. Samtidig overvejer jeg at købe forstærker og højtalere i den nye lejlighed. Hvad skal man have? Og da, der ingen væg er bag sofaen, så skal det næsten være baghøjtalere på en pind :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6304 gi-jones 16 år siden

Min kære gamle Pioneer dvd-afspiller, som har været med mig helt fra den gang hvor dvd stadig var nyt og smart, er begyndt at opføre sig mistænkeligt. Den laver indimellem "hop" i lyden. 2-4 sekunder hvor lyden bare forsvinder for så at komme tilbage. Har gjort det på flere forskellige film nu, og jeg er bange for at den synge på sidste vers. Det er bare lidt for tidligt synes jeg, da jeg havde planer om at opgradere den og PS3'en på een gang om et par år.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6305 filmz-Bruce 16 år siden

#6303 Hvad man skal have, dikteres af budget og ønsker :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6306 DarkLight 16 år siden

#6305, Korrekt. Men jeg havde indtrykket af at med forstærker, så var der næsten kun en vej at gå. Og så var spørgsmålet mere om man ville have den store eller lille model :)
Og når baghøjtalerne skal være "on-a-stick", så begrænsede det vel også udvalget en del. Jeg kan ikke huske, om det var muligt at vente 1 måned eller 2 med en sub, men hvis det er tilfældet, så er budget på forstærker+2 front 5-7K.

Forudsat man kan starte med det. Hvis man også skal have sub og/eller center fra start, så må jeg vist spare mere op :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6307 filmz-Bruce 16 år siden

#6306 Du gør klogt i at starte med forstærker og to fronter og så fortsætte langsomt derfra :)

Onkyo 607: 550 euro

Og mit forslag er to brugte fronter, som jeg kan love er pengene værd:

http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=114084
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6308 Steffan Rasmussen 16 år siden

Er lige kommet tilbage fra Biografen. Clinten har gjort det igen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6309 DarkLight 16 år siden

#6306, Det jeg tænkte :) De 2 fronte kan godt stå. Det er kun de 2 bag-til, som ikke må det. Ved ikke om det har en ændring. Og så skal jeg nok komme udover min aversion mod brugt ;)
Gravatar

#6310 elwood 16 år siden

#6308 Glæde rmig også til Grand Torino

Så nu er det sidste afsnit af sæson 3 The Wire, damm tingene tilspidser.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: