Gravatar

#6321 DarkLight 16 år siden

Hehe, måske er det med vilje? Hun har nok også Dværgen...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6322 tiany 16 år siden

#6320 Tak, det var det :) Så kan man så undre sig over hvorfor Battlestar Galactica sæson 3 er en adult titel.

Naahhh - jeg ejer ikke Dværgen. Jeg har egentlig ikke rigtig nogle skumle, obskure titler. Den mest vovede dvd jeg ejer er vist Secretary. Og så er der jo altid Meet the Feebles, som vist tilhører den obskure del :)
Valar morghulis
Gravatar

#6323 dyg 16 år siden

Meet The Feebles? Obskur? Pjaaat med dig :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6324 elwood 16 år siden

Secretary ?

Det da den der arbejdsformidlingen har udgivet om hvordan livet som sekretær er, er det ikke ?

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6325 tiany 16 år siden

#6324 :D Ja det er den.
Jeg synes nu ikke den er så slem, men da jeg fortalte min svigerinde hvad den handlede om så ville hun i hvert fald ikke se den også selvom den har fået gode anmeldelser.
Valar morghulis
Gravatar

#6326 elwood 16 år siden

Synes det mest beværkesmærklig for mig da jeg så den var at det var med James Spader, som jeg primært kendte fra The Pratice, og Boston Legal, ikke en mand jeg har skænket så høje tanker, han var dog go i The Pratice, hvor han spillede advokaten der for det meste befandt sig i gråzonen med hensyn til loven.

Men i Secretary overraskede han mig sku aligevel igen.
Gravatar

#6327 tiany 16 år siden

Ja, det kræver sgu nok lidt mod at tage sådan en rolle, det er jo ikke lige frem det mest samtale venlige emne :) Men det har Spader nu aldrig været bange for at gå lidt ud over "the comfort zone".

Han er genial i Boston Legal.
Valar morghulis
Gravatar

#6328 elwood 16 år siden

Har kun set det når jeg lige zappede forbi det, ved ikke om det en serie jeg lige vil investere i sådan pt. (dyrker The Wire pt. og nok et stykke tid hehe) men hvis den starter forfra et sted griber jeg måske chancen, The Pratice fulgte jeg med i da det var der.

Jeg må indrømme jeg kender ham ikke hel så godt, nogen specielle film udover Secretary der ku være værd og tjekke ud med ham ?
Gravatar

#6329 Michael Andersen 16 år siden

Jeg havde set ham i "Crash" inden, så jeg synes han var ret tam i "Secretary" 8-)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6330 tiany 16 år siden

Jeg ved ikke lige, nogle - han dukker altid op når man mindst venter det :)
Hvis jeg skal komme med en enkelt anbefaling må det være Steven Soderbergh's "Sex, Lies, and Videotape" fra '89.

Valar morghulis

Skriv ny kommentar: