#6329 Ahh David Cronenberg, hmm tror jeg sku egentlig heller aldrig jeg har fået set, og heller ik dit forlsag Tiany (sig mig har du ændret dit nick til stort, synes det plejer og stå med småt)
Dem må jeg lige få skaffet hjem en dag.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er lige blevet ringet op af dette nummer: 003057604505
Jeg valgte klogeligt nok ikke at tage telefonen og har senere fundet ud af jeg ikke er den eneste de ringer til. Højst sandsynligt et scam som håber at folk tager telefonen og måske ringer tilbage, hvorpå de stjæler penge fra en.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg har bare været total osteklokke i dag, fordi jeg har drømt sære ting. Jeg blev bla. bonget med 29.000 i skat og min fætter blev bøsse. Jeg var til en mærkelig fest, og overværede et swingerselskab, anført af en tidligere chef.. Nu er det ved at være rystet af mig, men har det stadig underligt indeni..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6331 elwood 16 år siden
Dem må jeg lige få skaffet hjem en dag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6332 tiany 16 år siden
#6333 Michael Andersen 16 år siden
Pervert :P
#6334 elwood 16 år siden
Hey jeg altså nødt til og ha lidt vovede film også, Steel i en bootleg er ikke nok for mig 8-)
#6335 tiany 16 år siden
#6336 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg valgte klogeligt nok ikke at tage telefonen og har senere fundet ud af jeg ikke er den eneste de ringer til. Højst sandsynligt et scam som håber at folk tager telefonen og måske ringer tilbage, hvorpå de stjæler penge fra en.
'Cause I'm evil"
#6337 davenport 16 år siden
Nu er det ved at være rystet af mig, men har det stadig underligt indeni..
#6338 DarkLight 16 år siden
#6339 elwood 16 år siden
#6340 RFriis 16 år siden