Hold da fast en elendig kamp imellem Chelsea-Liverpool. Ingen af holdene kan åbenbart ramme hinanden. De dækker elendigt op. Dette resulterer i en masse mål men en ikke særlig velspillet fodboldkamp.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Hvad sker der for en syg Champions League kamp mellem Chelsea og Liverpool. Dengang med Mourinho som træner, var Chelsea vs. Liverpool blandt de kedeligste kampe nogensinde. Men denne her kamp er fantastisk spændende.
#6341: Enig i at den byder på absolut elendig forsvarsspil. Det er helt absurd.
EDIT: Nåh der fik vi endnu et mål. 4-4 indtil videre. (7-5 sammenlagt)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Oki, hvilket måske er grunden til, at du ikke har set Cech være usikker :) Jeg har ikke været imponeret over hans niveau i år. Han er milevidt bag målmænd som Van Der Sar og Casillas.
Men hold op hvor det da var en fantastisk underholdende kamp. Jeg troede aldrig på en Liverpool sejr, men håbede blot på en god kamp fra de røde, hvilket jeg også fik.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#6341 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6342 Kruse 16 år siden
Dengang med Mourinho som træner, var Chelsea vs. Liverpool blandt de kedeligste kampe nogensinde. Men denne her kamp er fantastisk spændende.
#6341: Enig i at den byder på absolut elendig forsvarsspil. Det er helt absurd.
EDIT: Nåh der fik vi endnu et mål. 4-4 indtil videre. (7-5 sammenlagt)
#6343 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6344 dyg 16 år siden
#6345 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6346 dyg 16 år siden
Men hold op hvor det da var en fantastisk underholdende kamp. Jeg troede aldrig på en Liverpool sejr, men håbede blot på en god kamp fra de røde, hvilket jeg også fik.
#6347 tiany 16 år siden
#6348 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6349 tiany 16 år siden
#6350 tiany 16 år siden
Det er altid rart når en serie slutter på en fornuftig måde.