Og ja, selv om jeg selvfølgelig kun har mødt nogle af filmz'erne, er her alligevel et, tja, fællesskab, som jeg sætter pris på, om det så er mennesker, jeg har haft fornøjelsen af at møde eller har dannet mig et vist billede af gennem deres mange ord. Jeg synes heldigvis generelt, folk er gode til at glæde sig på hinandens vegne, give et opmuntrende skulderklap osv.
Let's keep up the good work!
Forresten - var der ikke tale om et nyt filmz-arrangement på et tidspunkt?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Tilbage i København og på arbejde igen, men mine tanker er stadig hos dig Evermind - Håber du får en rigtig god weekend sammen med bl.a. kæresten og tænkt også på lidt andre ting - God weekend !
#6391 El vez 16 år siden
#6392 filmz-Bruce 16 år siden
#6393 Highland Park 16 år siden
Det er godt at høre, at du hverken er eller skal være alene med det...
#6394 cyberzed 16 år siden
#6395 evermind 16 år siden
Jeg takker igen!
Og ja, selv om jeg selvfølgelig kun har mødt nogle af filmz'erne, er her alligevel et, tja, fællesskab, som jeg sætter pris på, om det så er mennesker, jeg har haft fornøjelsen af at møde eller har dannet mig et vist billede af gennem deres mange ord. Jeg synes heldigvis generelt, folk er gode til at glæde sig på hinandens vegne, give et opmuntrende skulderklap osv.
Let's keep up the good work!
Forresten - var der ikke tale om et nyt filmz-arrangement på et tidspunkt?
#6396 cyberzed 16 år siden
#6397 gi-jones 16 år siden
#6398 Takfornu 16 år siden
#6399 tiany 16 år siden
#6400 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"