Gravatar

#6411 filmz-Bruce 16 år siden

Super at Pirate Bay er kneppet i rø...! I det mindste er det et vink med en vognstang, at lortet er ulovligt. Om det virker ... no idea og det er egentlig ligegyldigt. Som at spørge om det virker, at give Brian 4 års fængsel for at køre en familie ned. Måske ikke, men det betyder måske ikke, at det er loven der skal laves om, men Brian som skal have banket noget viden ind i skallen.

Men det store problem er helt klart, at vænne mennesker til, at ordet moral faktisk har en betydning og mening og ikke blot er et oldtidslevn fra en hedengangen kultur skildret i serien Fiskerne.

At konceptet Pirate Bay versus Google har en parallel i linkning til filer er korrekt. Måske en forskel er, at der linkes til 99% hos PB i ond tro og 0.1% hos Google.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6412 elwood 16 år siden

Jeg har den Japanske med DVD og 3 xtra nr, som min fætter gafflede til mig, så det kan jeg ikke rigtig udtale mig om.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6413 Highland Park 16 år siden

#6412: Heldige asen. :)
Du skulle vel aldrig vide, hvor den kan skaffes til fornuftig pris (helst uden toldrisiko)?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6414 elwood 16 år siden

No idea desværre, the word var told 8-)

Nu har du vel købt billet til Kbh så eller? fordi det er om noget endnu vigtigere!
Gravatar

#6415 Highland Park 16 år siden

#6414: Sagen er bøf. ;)
(Eller hvad det nu var, man sagde i de famøse 80'ere.)
Gravatar

#6416 elwood 16 år siden

ok, fordi ja ellers så havde du mistet alt din, hmm hvad var det ord du brugte... selvrespekt.

Gode pladser ?

Skal forresten til Kbh i næste weekend med familien, og ha min ja første oplevelse med Niels Hausgaard på første række tror jeg sågar det er eller hvertfald tæt på.

Er ret spændt på min reaktion, jeg har aldrig siddet og set et hel show med ha, det har altid været noget som kørte i baggrunden mens jeg f.eks. lavede mad.
Gravatar

#6417 Highland Park 16 år siden

#6416: Jeg troede ikke, at du tillagde den stor betydning, eftersom du hævder for længst at have givet slip på din egen. :P
Men jeg ville selvfølgelig meget nødigt miste din respekt.

Ja, de er skam udmærkede - men ikke helt i samme liga som din plads (og Tianys). Men nu er jeg også blevet inviteret, og så er det ikke velanset at stille alt for store krav. ;)

Niels Hausgaard kan ellers være ret sjov. Jeg gad godt at opleve ham live.
Gravatar

#6418 elwood 16 år siden

#6417 Jeg frygter min far fordi så vidt jeg ved er Niels Hausgaard rigtig lunefuld, så jeg forudser at in far vil Skraldgrine hehe.
Gravatar

#6419 Highland Park 16 år siden

#6418: Haha, det er da mægtigt! Din far lyder generelt meget cool elwood. :)
Jeg forestiller mig, at han også slæber en træstamme med ind til forestillingen. Du ved, han har vel lige været ude i skoven og fælde træer. 8)
Gravatar

#6420 elwood 16 år siden

#6419 Ja og så spiser vi softice 8-)

hehe ja det skal nok blive en hyglig tur.

Skriv ny kommentar: