Nogen der lige har et par køller liggende og kan køre en tur til Glostrup og tæve min kammerat...
X says (10:30): X-Men Origins: Wolverine - Galla Premiere ... mmmm Stefan D. Poulsen says (10:30): *svin X says (10:32): *med intro af Jakob Stegelman, guf + wolverine tegneserie :-) *... 28/4 :D Stefan D. Poulsen says (10:32): *SWIN!
#6401 De fleste cafeer i latinerkvarteret er gode. Hvis det er maden, du går efter er Ministeriet på Klostertorv godt. Hvis det mere er stemning, du vil have, så prøv Drudenfuss i Graven. Jeg har ikke prøvet dem alle, men jeg er endnu ikke blevet skuffet over cafeerne i det kvarter. Det er billigere og bedre end cafeerne langs åen efter min mening.
Jeg har forresten lige fået en interviewaftale med den politiske redaktør på en japansk avis (mainichi), der har et oplag på 4 millioner dagligt. Det er fire gange så mange som NY Times. Det ville være helt usandsynligt pinligt, hvis han spørger til de danske oplagstal. I så fald vil jeg gøre mit bedste for at spille uvidende.
Er lige blevet færdig med hovedrengøringen, mangler kun køkkenet og det tager jeg i morgen. Der skal alligevel kun vaskes op.
Jeg fandt sådan et total godt rengøringsmiddel som min kæreste har købt i tyskland, det tog lige noget af alt det snavs jeg aldrig rigtig kunne få væk. Så nu tror jeg faktisk næsten lejligheden er renere end den har været de sidste par år. Men nu har jeg også sveskefingre, så jeg vil slappe lidt af inden jeg tøffer på arbejde.
Personligt tror jeg ikke det vil hjælpe en disse, det er den forkerte taktik synes jeg, tror mere der skal ses på ophavsret, og evt. hvordan man kan betale online, uanset hvad at give fildeler en dom, er ikke den langsigtede løsning, det er godt som overskrift lige nu og her, men er hurtigt glemt igen efter et par uger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6409: Du har hvert fald ret i, at det tilsyneladende ikke har de store konsekvenser - især ikke for de implicerede parter, som lader til at være ret ligeglade: Netpirat: En forvirret og dårlig dom
Nå, men til noget meget vigtigere... skal jeg vente til d. 1. juni og købe den såkaldte "UK Special Edition" af Diana Kralls "Quiet Nights" - "... includes two exclusive video performances" - eller skal jeg nøjes med standardudgaven, som kan skaffes her og nu?
#6401 wiseguy 16 år siden
#6402 cyberzed 16 år siden
X says (10:30):
X-Men Origins: Wolverine - Galla Premiere ... mmmm
Stefan D. Poulsen says (10:30):
*svin
X says (10:32):
*med intro af Jakob Stegelman, guf + wolverine tegneserie :-)
*... 28/4 :D
Stefan D. Poulsen says (10:32):
*SWIN!
#6403 evermind 16 år siden
Tak, Navarre3 - også for selskabet! Og en god weekend til dig også. :)
#6404 mr gaijin 16 år siden
Jeg har forresten lige fået en interviewaftale med den politiske redaktør på en japansk avis (mainichi), der har et oplag på 4 millioner dagligt. Det er fire gange så mange som NY Times. Det ville være helt usandsynligt pinligt, hvis han spørger til de danske oplagstal. I så fald vil jeg gøre mit bedste for at spille uvidende.
#6405 tiany 16 år siden
Jeg fandt sådan et total godt rengøringsmiddel som min kæreste har købt i tyskland, det tog lige noget af alt det snavs jeg aldrig rigtig kunne få væk. Så nu tror jeg faktisk næsten lejligheden er renere end den har været de sidste par år.
Men nu har jeg også sveskefingre, så jeg vil slappe lidt af inden jeg tøffer på arbejde.
#6406 elwood 16 år siden
Jeg går straks igang med en Voodo Curse, Now I'm going to need something personal from him...
Men hey, er det en typo, eller du skriver Stegelman, og ikke Stegelmann, så måske det er en look alike
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6407 gi-jones 16 år siden
#6408 elwood 16 år siden
Ahh så hans onde tvillinge bror har et superhelte-alter-ego
#6409 elwood 16 år siden
Personligt tror jeg ikke det vil hjælpe en disse, det er den forkerte taktik synes jeg, tror mere der skal ses på ophavsret, og evt. hvordan man kan betale online, uanset hvad at give fildeler en dom, er ikke den langsigtede løsning, det er godt som overskrift lige nu og her, men er hurtigt glemt igen efter et par uger.
#6410 Highland Park 16 år siden
Netpirat: En forvirret og dårlig dom
Jeg finder dog det foreløbige resultat af denne afstemning ret skræmmende:
Er det i orden at downloade musik og film fra sites som Pirate Bay?
(Man skal stemme for at se resultatet.)
Nå, men til noget meget vigtigere... skal jeg vente til d. 1. juni og købe den såkaldte "UK Special Edition" af Diana Kralls "Quiet Nights" -
"... includes two exclusive video performances"
- eller skal jeg nøjes med standardudgaven, som kan skaffes her og nu?