Gravatar

#6551 wimmie 16 år siden

Tiany> Hvad kan I købe for?
Og hvor kigger I?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6552 tiany 16 år siden

Banken har i første omgang sagt omkring 1,17 mio. Så længe jeg ikke har arbejde, hvis jeg finder mig et arbejde kan vi nok få lov at låne omkring 2,3 mio.
Vi kigger omkring Haderslev. Vi vil ikke bo helt inde i byen, men heller ikke helt ud på landet, da vi gerne vil være i nogenlunde afstand til daginstitutioner, skoler og indkøb.
Valar morghulis
Gravatar

#6553 evermind 16 år siden

Er lige kommet hjem fra Hifiklubbens udsalg med en receiver under armen (eller snarere i armene) og sidder nu og slapper lidt af foran skærmen, inden jeg skal hen og kigge på elevplaner i aften.

Og så lurer jeg varer på CDON og synes at huske noget om, at nogen postede en aktuel rabatkode dertil forleden i en af trådene, men enten er det bare noget, jeg har drømt, eller også kan jeg overhovedet ikke finde den.

Anyone? *blink blink*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6554 wimmie 16 år siden

Ja, det er ikke meget i disse dag til at købe hus for...så må du skynde dig at finde et job :D
Vi kiggede faktisk hus omkring Christiansfeldt, og der var nogle rigtig lækre.
Vores budget lå på omkring 1,4

Gravatar

#6555 Steffan Rasmussen 16 år siden

evermind (6553) skrev:
Er lige kommet hjem fra Hifiklubbens udsalg med en receiver under armen (eller snarere i armene) og sidder nu og slapper lidt af foran skærmen, inden jeg skal hen og kigge på elevplaner i aften.

Og så lurer jeg varer på CDON og synes at huske noget om, at nogen postede en aktuel rabatkode dertil forleden i en af trådene, men enten er det bare noget, jeg har drømt, eller også kan jeg overhovedet ikke finde den.

Anyone? *blink blink*

Det var en påske kode der virkede til og med den 20. så det løb er kørt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6556 evermind 16 år siden

Solhanne (6555) skrev:

Det var en påske kode der virkede til og med den 20. så det løb er kørt.

NOOO!!! :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6557 davenport 16 år siden

Vi har også kig på hus, men det er så det vi i første omgang skal leje. Jeg vil gerne åbne en smørebrødsforretning i den butik der ligger ifm huset, og de skal ha 1.8 for det. Ved ikke om jeg kan få nogen bank med på den idé, men jeg vil lave et forretningskoncept på det i første omgang.
Det er jo en mindre by vi bor i, men der er mange ældre, og der er ingen indkøbsmuligheder, så noget af idéen er også at udbringe mad til de gamle hver dag, og så køre smørebrød og madpakker ved siden af.
Det fede er jo, at man ville bo i huset, så der ikke er langt på arbejde, og vi kunne være sammen om det, Obersten og jeg.
(Og DKSBF ville være den med den bedste madpakke på hele skolen ;))
Tror det er der jeg ender, selvom jeg jo er meget glad for mit arbejde pt. - Det her er bare en drøm, jeg har haft i mange år, og muljen er jeg jo god til at lave.
Nu mangler der så bare 1.8 mill. + det det koster at bygge et køkken op, og gentilslutte freon til kølerummet...
Så sig lige til, hvis der er nogen der har et par mill tilovers efter weekenden..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6558 gi-jones 16 år siden

At last. En ny plan for at overtage verdensherredømmet fra Davenport :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6559 davenport 16 år siden

Ja, det er ved at være længe siden jeg har lagt planer og svinet bønder til... DKSBF og World of Warcraft gør den slags ved éen!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6560 wimmie 16 år siden

Smørebrød..... med bacon!

Skriv ny kommentar: