Jeg har sgu' haft en lidt ærgelig dag i dag. Omkring klokken 12.45 midt i en idrætstime var vi udenfor og vi spillede rundbold. Jeg skulle løbe for at nå i mål. Græsset var meget glat, hvilket gjorde at jeg gled på min venstre fod, mens min højre fod sad lidt mere fast i græsset. Derfor vrikkede jeg min højre fod rundt, og jeg hørte en form for knæk-lyd :( Så jeg har brugt 2½ time på skadestuen for at få den røntgenfotograferet, hvor det så heldigvis viste sig at min ankel kun er forstuvet. Dog skal jeg nu gå med krykker i nogle uger, og det giver mig lidt nogle problemer når jeg skal til skriftlig eksamen i løbet af de næste uger. Vores gymnasium har nemlig vedtaget at alle elever skal medbringe egen printer, og den kan jeg ikke lige slæbe afsted med krykker. Og jeg kan nok ikke få min far til at køre mig alle dagene. Men forhåbentlig finder jeg en løsning, om jeg så skal tage taxa alle dagene.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6601 cyberzed 16 år siden
#6602 gi-jones 16 år siden
#6603 evermind 16 år siden
Du gode, det vrimler jo nærmest med svin her på sitet!!! :-O
Nu stopper festen: Jeg skal så være på arbejde indtil ca. 19.30 ... :(
#6604 Michael Andersen 16 år siden
#6605 evermind 16 år siden
Hehe! :P Så havde jeg da i det mindste været ude i det gode vejr.
Nå, det gode vejr er også overvurderet i forhold til at sidde i skyggen med bajere, pig snacks og film. :)
#6606 tiany 16 år siden
#6607 dyg 16 år siden
#6608 Kruse 16 år siden
Så jeg har brugt 2½ time på skadestuen for at få den røntgenfotograferet, hvor det så heldigvis viste sig at min ankel kun er forstuvet. Dog skal jeg nu gå med krykker i nogle uger, og det giver mig lidt nogle problemer når jeg skal til skriftlig eksamen i løbet af de næste uger. Vores gymnasium har nemlig vedtaget at alle elever skal medbringe egen printer, og den kan jeg ikke lige slæbe afsted med krykker. Og jeg kan nok ikke få min far til at køre mig alle dagene. Men forhåbentlig finder jeg en løsning, om jeg så skal tage taxa alle dagene.
#6609 Takfornu 16 år siden
#6610 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"