Gravatar

#6601 cyberzed 16 år siden

Jeg kunne så godt dyrke en øl i solen lige nu!!!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#6602 gi-jones 16 år siden

Jeg har haft ferie hele ugen, og siddet inde foran computeren :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6603 evermind 16 år siden

gi-jones (6602) skrev:
Jeg har haft ferie hele ugen, og siddet inde foran computeren :)

Du gode, det vrimler jo nærmest med svin her på sitet!!! :-O

Nu stopper festen: Jeg skal så være på arbejde indtil ca. 19.30 ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6604 Michael Andersen 16 år siden

Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6605 evermind 16 år siden

Michael Andersen (6604) skrev:
#6603 God arbejdslyst.

Hehe! :P Så havde jeg da i det mindste været ude i det gode vejr.

Nå, det gode vejr er også overvurderet i forhold til at sidde i skyggen med bajere, pig snacks og film. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6606 tiany 16 år siden

Sidder og skriver sider på min opgave. 2½ side mere idag - 76 pages-to-go.
Valar morghulis
Gravatar

#6607 dyg 16 år siden

Der går lige 3 uger før jeg har "ferie" igen. Med "ferie" menes: Læs 600 sider om Oracle 10g og forbered en certificerings-eksamen....YAWN!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6608 Kruse 16 år siden

Jeg har sgu' haft en lidt ærgelig dag i dag. Omkring klokken 12.45 midt i en idrætstime var vi udenfor og vi spillede rundbold. Jeg skulle løbe for at nå i mål. Græsset var meget glat, hvilket gjorde at jeg gled på min venstre fod, mens min højre fod sad lidt mere fast i græsset. Derfor vrikkede jeg min højre fod rundt, og jeg hørte en form for knæk-lyd :(
Så jeg har brugt 2½ time på skadestuen for at få den røntgenfotograferet, hvor det så heldigvis viste sig at min ankel kun er forstuvet. Dog skal jeg nu gå med krykker i nogle uger, og det giver mig lidt nogle problemer når jeg skal til skriftlig eksamen i løbet af de næste uger. Vores gymnasium har nemlig vedtaget at alle elever skal medbringe egen printer, og den kan jeg ikke lige slæbe afsted med krykker. Og jeg kan nok ikke få min far til at køre mig alle dagene. Men forhåbentlig finder jeg en løsning, om jeg så skal tage taxa alle dagene.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6609 Takfornu 16 år siden

Yepeeeeee - Har lige fået et brev fra et udenlandsk forlag, der har vist interesse i et samarbejde om nogle ideer jeg har gået og arbejdet på :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6610 filmz-jonasgr 16 år siden

Hvor er jeg irriteret over den måde at medierne prøvet på at skabe frygt hos befolkningen med hensyn til svineinfluenza.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: