Gravatar

#6611 elwood 16 år siden

Elsker de her små beskeder folk kommer med, hvor man er nødt til og tilspørge hvad det drejer sig om, hvorefter personen med stor sikkerhed siger noget i stil med, at det er man ik hel klar på at fortælle endnu

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6612 Takfornu 16 år siden

# 6611 Jeg kan da godt fortælle at det bl.a. går ud på at at skrive om og udbrede kendskabet til film og filmfolk, som ikke får den store omtale i diverse medier fordi de ikke lige er et stort navn.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6613 elwood 16 år siden

I see...
Gravatar

#6614 Highland Park 16 år siden

cyberzed (6582) skrev:
#6579 Uden tvivl...jeg er ret sikker på at mange folk der føler sig ramt ville have meget ud af mental træning istedet for dybt gravende psykoanalyse :)

Nu er psykoanalysen blot en gren indenfor psykologien. At psykologer ikke gør brug af mentaltræning, praktiske øvelser og arbejdsredskaber er en udbredt misforståelse. Personligt ville jeg til enhver tid hellere tale med en psykolog frem for at benytte mig af "coaching".
Og som DarkLight var inde på, afhænger det jo af ens behov, samt hvilke krav man stiller mht. ekspertise, uddannelse, arbejdsområde etc. Men nu findes der selvfølgelig også "coaching", der er superviseret af psykologer.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6615 Bony 16 år siden

Hej Filmz.. Long time, no see. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6616 elwood 16 år siden

Hvem er du ?

Er det dig Doom?

eller Naite22?

8-)
Gravatar

#6617 evermind 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra en laaang dags arbejde, der begyndte i morges kl. 8.30 ...

Nu står den så på Faxe Kondi Light og ovnklar deep pan pizza (det er lige, hvad jeg kan strække mig til at bakse med til aftensmad i dag), og så vil jeg vælge at tro, at de to ting ophæver hinanden.

Navarre3 (6609) skrev:
Yepeeeeee - Har lige fået et brev fra et udenlandsk forlag, der har vist interesse i et samarbejde om nogle ideer jeg har gået og arbejdet på :)

Super! Held og lykke med det! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6618 Bony 16 år siden

#6616 - Naite22? Det var vist før min tid. :)
Gravatar

#6619 elwood 16 år siden

Naite22 var en bruger, der lige sku fortælle lidt om den nye Superman Returns film, da den var daglig tale på filmz.

Som du kan se starter det hel stille og roligt op, med saglig snak osv. men så kommer Naite22 på banen!

Sørg for du ikke drikker noget mens du læser, du kaster op af grin!

Jeg har så ondt af jer, for I aner ikke hvad denne film vil bringe! Det gør JEG!

det starter på første side, men tager for alvor fat i #31

Og så går det ellers bare derud af, min personlige farvorit er klart den fantastiske Flyscene der omtales i #43 til sidst 8-)
Gravatar

#6620 Bony 16 år siden

#6619 - Hahaha... Der kan man da tale om en fanatisk fan. :)

Skriv ny kommentar: