Gravatar

#6591 Thomsen 16 år siden

Skal med kæresten ind og se POLTERGEIST i 70mm i aften. Det er første gang, hun ser en gyserfilm i biografen, så jeg har valgt at starte hende stille og rolig op med noget velkendt. Filmen har været en af mine favoritter, siden jeg så den på tysk tv i 1980'erne, så jeg glæder mig til at se den i stort format.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6592 Takfornu 16 år siden

# 6591 Glæd jer ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6593 tiany 16 år siden

Har lige bestilt billetter til Star Trek den 8. maj - så nu gnider jeg mine små trekkie-hænder i spænding :)
Valar morghulis
Gravatar

#6594 elwood 16 år siden

Speaking of Star Trek.

Den Originale James T. Kirk

har også noget og sige om ja traileren.

[url= comment fra manden i slutningen[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6595 Lady Arwen 16 år siden

Er lige kommet hjem fra skolen efter at have sunget kor til noget arrangement - det gik da godt nok :D
Doctor Who <3
Gravatar

#6596 Kruse 16 år siden

Puha! Har lige siddet og lavet to fem-timers engelsk afleveringer som jeg var bagud med.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6597 tiany 16 år siden

I know I saw George Takei in that crowd scene - Ah kan man andet end at elske Shatner :)

Læst også en blog på Empire, hvor de faktisk mente at film kun blev bedre af at William Shatner er med i dem.
Valar morghulis
Gravatar

#6598 Kiksmann 16 år siden

Damm jeg keder mig :P

Sidder på arbejde i Flensborg med udsigt ud over havnen.......hmm jeg tror sgu jeg holder tidligt fri, går ned i gågaden og snupper en fad bamse inden jeg tager hjem til Danmark igen
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#6599 Takfornu 16 år siden

Er lige gået ind i skyggen for at skrive et par linier, læse tråde og åbne en kølig ... sodavand - puuuha det hårdt at holde fri ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6600 evermind 16 år siden

Navarre3 (6599) skrev:
Er lige gået ind i skyggen for at skrive et par linier, læse tråde og åbne en kølig ... sodavand - puuuha det hårdt at holde fri ;)

Svin.

Nej, bare gas, det er dig vel undt, min ven! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: