Gravatar

#6621 elwood 16 år siden

inflector hilser ham også med Hr. Singer

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6622 Takfornu 16 år siden

# 6617 Takker ;)

# 6620 Stalker !!!!
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6623 Thomsen 16 år siden

... men åd Naite22 nogensinde sine ord igen? Jeg mener, selv den mest entusiastiske fan kan da ikke seriøst mene, at filmen kan bære den svada, han præsenterer den med.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6624 elwood 16 år siden

Der var en anden film Naite22 også kommenterede en del mener, jeg og her blev der vidst forsøgt og prikke til de tidligere udtalelser om Superman.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6625 Bony 16 år siden

Måske er det derfor man så aldrig(?) rigtigt hørte noget til ham igen? Måske gik det op for ham, at hans Nostradamus'er var hullede som en si. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6626 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg prøver på at købe løbesko på internettet. Det er dog lidt svært idet de ikke bruger EU størrelser og der er lidt forskellige fortolkninger af hvordan man omregner.

Nogle steder skriver at UK10 er det samme som 43½, mens nogle mener at det er størrelse 45. Ikke helt ubetydeligt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6627 gi-jones 16 år siden

Prøv at tjekke hvad jeg fandt i Naite22's sidste indlæg, juli 2008. Det handler vel at mærke om The Dark Knight:

Har aldrig før glædt mig såååå meget til en film!
Billetterne til IMPERIAL's midnatpremiere d.22 ER bestilt! :-)

Hvis han glædede sig MERE til TDK end han gjorde til Superman, må det virkelig have været en intens/orgasmisk fornemmelse :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6628 davenport 16 år siden

Fedt Per, tillykke med det:)

Jeg har brugt eftermiddagen og aftenen på WoW sammen med HelmerJ. Han satte sit grej op i min stue, og så kom jeg endelig i lv. 30 og fik mit mount. Damn jeg har savnet at kunne ride rundt.

Ellers får jeg coaching i morgen, og jeg glæder mig. Min coach er SÅ sej. Et par og treds og så kommer han i hat og frakke, som i en gammel noirfilm.

Og jeg skal evalueres i morgen, og har en god fornemmelse. Har aldrig arbejdet så intenst med et hold som dette, så jeg håber det afspejler sig..

Pt: Opvsken er taget efter familiepizza.

Dagens citat (fra en kandidat): "René, jeg er altså ung af min alder!"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6629 Michael Andersen 16 år siden

Jeg så engang et indslag i "60 minutes", hvor filmselskaberne belønnede en række unge mennesker for at skamrose selskabernes film på forskellige fora som IMDb etc. Jeg mistænker Naite22 for at have været en af de første af den slags i Danmark ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6630 Takfornu 16 år siden

# 6628 Takker ;)

Ja, mine 2 coaches er også ret coole - Eneste ting er blot prisen, men mon ikke det tjener sig hjem på et eller andet tidspunkt :)

Held og lykke med din evaluering :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: