Er lige kommet hjem fra motionscentret - det var anden dag i streg, så nu er kroppen bare smadret. Men jeg forsøger lidt at lave en gentagelse af min dag i går, da den bare var fantastisk. Jeg var i motionscentret, kom hjem og skrev 4 sider mere på min opgave - jeg kunne næsten ikke få stoppet igen og derefter tog jeg til bueskydning, hvor det hele også bare gik godt, for en gangs skyld. Men jeg tror nu ikke dagen i dag bliver ligeså god, føler mig pænt busted.
Jeg er også pænt smadret i dag. Min krop er stadigvæk ikke helt vant til at dyrke så meget motion tre dage i streg, som jeg er begyndt at gøre hver uge.
I går stod den på to timers softball, hvor jeg på et tidspunkt var ret så tæt på at være MEGET uheldig... En bold kommer med fuld fart mod mig og tager et ubehageligt hop på den tørre og hårde bane, hvilket resulterede i, at bolden lander ca. 2½ cm til højre for familie-juvelerne.
Det gjorde stadigvæk ondt, men lettelsen over ikke at blive ramt i kuglerne var meget større end smerten!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
# 6631 Ja, jeg glæder mig faktisk også :) ... sidder lige pt. i solen og udtænker en måde at gøre det på - bare dybere end det forslag jeg i sin tid sendte dem :)
#6635 Nu lige for at blande kameler og æbler...de coaches du har fat i er det ang. administration af egen tid og afhjælpning af konflikter i planerne (tænker lidt med GTD teori osv)
Saa er jeg naesten faerdig med mine interviews + dataindsamling til mit speciale. Nu har jeg endelig nogle fridage herovre.
Problemet er bare, at det har samtlige japanere ogsaa. Mandag, tirsdag og onsdag i naeste uge er officielle fridage. Det er ganske sjaeldent, at japanske kontorfolk faar fri. Ud over de officielle fridage, faar de som regel kun en enkelt uge om aaret. Saa naar alle endelig faar fri paa samme tid, betyder det gigantiske koer ved restauranter, museer, forlystelsesparker og biografer.
I dag ville jeg ind at se "Okuribito", der vandt oscaren for bedste udenlandske film i aar. Jeg moedte op tre kvarter foer den allerfoerste morgenforestilling kl. 10. Da jeg naaede frem, var der cirka samme laengde koe som ved check-in lugerne ved Kastrup, naar der er allermest travlt. Altsaa en koe paa cirka en time bare for at koebe billet. Alle dem, der havde taget en fridag i forlaengelse af de officielle fridage, havde aabenbart besluttet sig for at tage i biografen.
Roev.
De af jer, der bor i Koebenhavn: Laeg maerke til hvor mange japanere, der pludselig gaar rundt i gaderne for tiden. De har endelig ferie, saa de stresser rundt fra den ene europaeiske hovedstad til den anden lige nu. Hvis man stiller en gadebod op med fake Royal Copenhagen-skaale de naeste fem dage, kan man sikkert tjene kassen.
Så har min far købt en Medion bærbar som faktisk er overraskende god til prisen. Tastaturet og kabinettet er ikke ligeså godt som på min HP, men så absolut godkendt. Alt det andet fungerer optimalt og specifikationerne er i top. Så må tiden vise hvor godt den holder.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#6631 Thomsen 16 år siden
#6632 elwood 16 år siden
Coaching i WoW ?
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6633 tiany 16 år siden
Jeg var i motionscentret, kom hjem og skrev 4 sider mere på min opgave - jeg kunne næsten ikke få stoppet igen og derefter tog jeg til bueskydning, hvor det hele også bare gik godt, for en gangs skyld.
Men jeg tror nu ikke dagen i dag bliver ligeså god, føler mig pænt busted.
#6634 dyg 16 år siden
I går stod den på to timers softball, hvor jeg på et tidspunkt var ret så tæt på at være MEGET uheldig... En bold kommer med fuld fart mod mig og tager et ubehageligt hop på den tørre og hårde bane, hvilket resulterede i, at bolden lander ca. 2½ cm til højre for familie-juvelerne.
Det gjorde stadigvæk ondt, men lettelsen over ikke at blive ramt i kuglerne var meget større end smerten!
#6635 Takfornu 16 år siden
#6636 Highland Park 16 år siden
"Diana Krall – Canadisk jazzdiva i brasiliansk forklædning"
Cohen kender det kun alt for godt:
[url= COHEN - JAZZ POLICE![/url]
Hende den lyshårede har godt nok svært ved at holde masken omkring 4:17, men Cohen giver den jo også hele armen. :D
#6637 cyberzed 16 år siden
#6638 mr gaijin 16 år siden
Problemet er bare, at det har samtlige japanere ogsaa. Mandag, tirsdag og onsdag i naeste uge er officielle fridage. Det er ganske sjaeldent, at japanske kontorfolk faar fri. Ud over de officielle fridage, faar de som regel kun en enkelt uge om aaret. Saa naar alle endelig faar fri paa samme tid, betyder det gigantiske koer ved restauranter, museer, forlystelsesparker og biografer.
I dag ville jeg ind at se "Okuribito", der vandt oscaren for bedste udenlandske film i aar. Jeg moedte op tre kvarter foer den allerfoerste morgenforestilling kl. 10. Da jeg naaede frem, var der cirka samme laengde koe som ved check-in lugerne ved Kastrup, naar der er allermest travlt. Altsaa en koe paa cirka en time bare for at koebe billet. Alle dem, der havde taget en fridag i forlaengelse af de officielle fridage, havde aabenbart besluttet sig for at tage i biografen.
Roev.
De af jer, der bor i Koebenhavn: Laeg maerke til hvor mange japanere, der pludselig gaar rundt i gaderne for tiden. De har endelig ferie, saa de stresser rundt fra den ene europaeiske hovedstad til den anden lige nu. Hvis man stiller en gadebod op med fake Royal Copenhagen-skaale de naeste fem dage, kan man sikkert tjene kassen.
#6639 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6640 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg har fået lidt af detdér sol, fået lidt af dedér øl og nu skal der lidt mad til, for at kunne klare resten af aftenen.