Gravatar

#6781 davenport 16 år siden

Hatten af for Obama!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6782 Highland Park 16 år siden

Så skal han også ha' sønderjysk hindbærsnitte! ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6783 Takfornu 16 år siden

# 6780 - Okay sidder sjask våd og med ødelagt paraply hos en kollega for at skrive et par MEGET MEGET vrede ord til dig om, at der lå ingen billetter og hverken dem i kassen eller andre steder i Cinemaxx kendte til dine aftaler.

Så nu skylder du mig ikke kun 2 billetter til en premiere film, men også en ødelagt paraply og de 3 timers arbejde jeg kunne have tjent lidt ekstra på, som jeg nu har spildt på at tage fri for at deltage i aftens arrangement (såvidt jeg var orienteret med Jacob Stegelman) - for slet ikke at tale om den jeg lige har skuffet som nu er taget hjem igen til Frederiksværk - F*** hvor er det bare lamt at gå på et så populært board som filmz.dk og så love sådan noget og ikke kunne levere varen alligevel !

Nå - nu vil jeg tage tilbage til arbejdet og glemme alt om i aften !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6784 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg tror I har misforstået noget - det er ikke Cinemaxx der har billetterne, det er distributøren. I kan ikke bare hente billetterne derude nu, I skal afhente dem om aftenen, da I står på en gæsteliste - præcis som jeg skrev. Nu må I sgu stramme hjelmen drenge.

Gravatar

#6785 Takfornu 16 år siden

Du skrev man bare senest kl. 21 kunne hente biletterne i billetlugen - Ikke noget om fx kl. 19 til 21 og de kendte ikke noget til det ude i

Du skrev intet om at de først ville være klar i aften kun at de senest skulle afhentes kl. 21.

de afhentes bare i billetlugen i Cinemaxx allersenest kl. 21 i dit navn stod der i mailen.

Jeg tog fri for at undgå at komme til at sidde elendig, så jeg kan ikke se at den sætning skulle læses anderledes andet end man bare kunne tage forbi efter modtagelse af din mail.

Sket er sket, men bare noget rod :-(
Gravatar

#6786 dolphinfriendly 16 år siden

Det er ærgeligt at du tog derud - og at du misforstod det jeg skrev. Jeg har sjovt nok lige fået at vide, at SF-Film ikke havde oplyst Cinemaxx ordentlig omkring arrangementet - så "skylden" ligger nok der.

Jeg håber at du får lyst til at tage derud alligevel, tror det bliver hygsomt. :)

Gravatar

#6787 Takfornu 16 år siden

Jeg har nu desværre ikke ikke mulighed for at kommer derud, da jeg har sagt til min chef, at jeg kommer på arbejde alligevel og indhenter det forsømte - Øv for jeg tror at det nok skal blive sjovt :-(
Gravatar

#6788 Kruse 16 år siden

Jeg har lige haft min sidste skoledag på mit gynasium i dag. Det var sgu' fedt! Tre absolut gode år er ved vejs ende. Forud venter der fire skriftlige eksamener. Så skal jeg op til mundtlig eksamen i AT(Et form for projekt), Matematik (A-niveau) og Historie (A-niveau)
Historie er jeg egentlig glad for at skulle op i, da det er et fag og en eksamensform som jeg føler mig godt tilpas i. Matematik er jeg derimod irriteret over at skulle op i. Ikke fordi at jeg ikke kan finde ud af det. For jeg er faktisk ganske udemærket til matematik. Men det er eksamen hvor der skal terpes afsindigt meget igennem, og man skal kunne huske besværlige formler og beviser i hovedet. Det er besværgeligt.

Men okay, i 2.G formåede jeg at bluffe mig igennem en tysk eksamen til et 7-tal(7-trinsskalaen), selvom at jeg ikke var særligt god til tysk, så mon ikke at jeg kan klare disse eksaminer ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6789 Kruse 16 år siden

Jeg så lige en reklame på TV3+ om at de på tirsdag viser to superheltefilm.

Klokken 21.00: Hulk

Klokken 23.40: STEEL!!! Den absolut bedste superheltefilmatisering nogensinde ;)

Eat the hot dog, don't be one!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6790 elwood 16 år siden

Hørt!

Judd Nelson er den mest ondeste skurk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: