Puuuha - har lige haft en klient med parforholds problemer, som godt nok er svær at hjælpe. Vedkommende vender det hele tiden til det er os der analysere forkert uanset hvilke briller man viser hende problemerne fra. Sidder og kan ikke forstå at hun så kommer tilbage gang efter gang, når hun nu er så uenig, og har gjort det nu i 2 år.
Nå måske skulle man få lidt aftensmad inden den næste kommer :)
Puuuha - har lige haft en klient med parforholds problemer, som godt nok er svær at hjælpe. Vedkommende vender det hele tiden til det er os der analysere forkert uanset hvilke briller man viser hende problemerne fra. Sidder og kan ikke forstå at hun så kommer tilbage gang efter gang, når hun nu er så uenig, og har gjort det nu i 2 år. Nå måske skulle man få lidt aftensmad inden den næste kommer :)
Det er ligesom når en eller anden fortæller hvor dårligt det produkt er som de netop har købt, men gæt hvad de køber næste gang. Det er nu dejligt at have noget at brokke sig over. Kan jo være det er det som hun egentlig kommer for :)
# 6796 Jeg har dels mit almindelige job, som jeg har fortalt dig om, men jeg er gået igang med forberede mig til en coaching uddannelse, og har taget bijob, hvor jeg prøver de forskellige ting af jeg indtil nu har lært i en rådgivningslinie/konsultation, hvor folk med forskellige problemer bliver henvist til, hvis de kun kan komme udenfor almindelig arbejdstid. Det er meningen at jeg udfra denne praktik, der snart er slut, skal finde ud af hvilke type coach jeg vil uddanne mig til. Jeg startede på forløbet i Marts, hvor jeg på de indledende møder blev tilbudt dette, da jeg gav udtryk for at jeg gerne ville arbejde med coaching af folk.
Jeg har også taget forskellige kurser mv. bl.a. også indenfor NLP og er ved at finde frem til hvad retning jeg ville gå da jeg har i forløbet både brugt mig selv, men også disse personer til at blive afklaret. Det bliver enten Lifecoach eller NLP Business Practitioner.
Life coaching kan anvendes til selvudvikling i flere af livets sammenhænge, bl.a. til personlig og faglig udvikling, ved stress og udbrændthed på arbejdet og privat, og ved lav følelse af selvværd.
NLP Business Practitioner handler om de mentale styringsprocesser, arbejdet med egne ressourcer, kommunikation, samarbejde, spørgeteknik, konfliktløsning, forhandling, mentaltræning, personlige strategier, personlig målsætning, problemløsning, motivation og coaching, men mere arbejds- og erhvervs orienteret end Life Coach.
Coaching bruges f.eks. her:
- Karriereplanlægning - Finde din motivation - Få nye idéer - Faglig og personlig udvikling - Blive bedre til dét du gør godt - Finde ud af om dit nuværende job er dit rette job - Blive klogere på hvad du virkelig vil - og ikke vil - Holde fokus på et bestemt mål - Øge det positive samarbejdet med kollegerne - Afklare holdninger hos dig selv
Sådan kan det foregå:
- Samtale ved personligt møde, gennem telefonen, via nettet - Hos dig, på arbejdet, hos udbyder - Formen er samtale, opgaver, refleksion
Det kan du forvente at få ud af det:
- Større afklaring - Styrkelse af din person - Styrkelse af din faglighed - At nå de mål du virkelig gerne vil nå - At få sorteret de ting fra, der ikke er vigtige for dig - At få mere energi og personlig velvære - Du får øje på dine muligheder - At holde fokus
Set er super spændende og giver dig gerne et par råd næste gang vi ses ;)
Utroligt, at dommerstandarden kan være ekstremt lav i den største klub-turnering i verden. Pinlige, enorme og helt uforståelige fejl, der bliver begået af dommeren i begge retninger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#6791 filmz-Kadann 16 år siden
#6792 MOVIE1000 16 år siden
#6793 Takfornu 16 år siden
Nå måske skulle man få lidt aftensmad inden den næste kommer :)
#6794 Kiksmann 16 år siden
Det er ligesom når en eller anden fortæller hvor dårligt det produkt er som de netop har købt, men gæt hvad de køber næste gang. Det er nu dejligt at have noget at brokke sig over. Kan jo være det er det som hun egentlig kommer for :)
Nå, skal over og se Pokemon med Junior :)
#6795 Takfornu 16 år siden
15 min til næste klient, så kan jeg lige hente lidt guf og læse lidt tråde :)
#6796 Highland Park 16 år siden
#6797 Takfornu 16 år siden
Jeg har også taget forskellige kurser mv. bl.a. også indenfor NLP og er ved at finde frem til hvad retning jeg ville gå da jeg har i forløbet både brugt mig selv, men også disse personer til at blive afklaret. Det bliver enten Lifecoach eller NLP Business Practitioner.
Life coaching kan anvendes til selvudvikling i flere af livets sammenhænge, bl.a. til personlig og faglig udvikling, ved stress og udbrændthed på arbejdet og privat, og ved lav følelse af selvværd.
NLP Business Practitioner handler om de mentale styringsprocesser, arbejdet med egne ressourcer, kommunikation, samarbejde, spørgeteknik, konfliktløsning, forhandling, mentaltræning, personlige strategier, personlig målsætning, problemløsning, motivation og coaching, men mere arbejds- og erhvervs orienteret end Life Coach.
Coaching bruges f.eks. her:
- Karriereplanlægning
- Finde din motivation
- Få nye idéer
- Faglig og personlig udvikling
- Blive bedre til dét du gør godt
- Finde ud af om dit nuværende job er dit rette job
- Blive klogere på hvad du virkelig vil - og ikke vil
- Holde fokus på et bestemt mål
- Øge det positive samarbejdet med kollegerne
- Afklare holdninger hos dig selv
Sådan kan det foregå:
- Samtale ved personligt møde, gennem telefonen, via nettet
- Hos dig, på arbejdet, hos udbyder
- Formen er samtale, opgaver, refleksion
Det kan du forvente at få ud af det:
- Større afklaring
- Styrkelse af din person
- Styrkelse af din faglighed
- At nå de mål du virkelig gerne vil nå
- At få sorteret de ting fra, der ikke er vigtige for dig
- At få mere energi og personlig velvære
- Du får øje på dine muligheder
- At holde fokus
Set er super spændende og giver dig gerne et par råd næste gang vi ses ;)
#6798 MOVIE1000 16 år siden
#6799 Kruse 16 år siden
#6800 dyg 16 år siden