Huh? Siden hvornår er Kadann forsvundet? Jeg opdagede lige, at hans bruger er slettet.
Jeg frygter, at bony og evermind har bortført ham. De har haft gang i en del lyssky samtaler her på det seneste...
Men det er da trist. Personligt ville jeg nu ikke have noget imod, hvis især de gamle garvede skriver en besked, inden de sletter deres profil, men det kan jeg forstå, at der foreligger en uskreven regel om, at man ikke gør.
#6954: jeg synes sgu det er et smukt initativ. Fandt den rent faktisk imens jeg sad i kø hos PostDk's kundeservice og overvejede at lave netop sådan en side selv :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Valgmulighederne når man skal finde et pesthus eller en pestkasse er tydeligvis gennemtænkt og udvalgt på baggrund af intens research og forespørgsel blandt kunder.
#6957: Det gjorde jeg også. Jeg håber da ikke, at det er ens for alle, eftersom jeg måtte tage mig god tid til nøje at overveje, hvad der betød mest for mig. Jeg nåede frem til "åndssvag placering" og blev derfor ikke skuffet. Det kalder jeg sgu kundeservice!
Jeg kan i øvrigt informere Jer om at PostDK's toldservice har udsendt 700 gamle toldopkrævninger her i går. Min var for en pakke der blev sendt retur i november sidste år, men den flinke medarbejder jeg fik fat på efter at have været på posthuset, ringet til kundeservice, blevet stillet videre til pakkeafdelingen og derefter sendt videre til Toldservice, forklarede mig at nogle af dem er helt tilbage fra 1987!!! Så spildte jeg da lige en times tid på det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#6951 Highland Park 16 år siden
Jeg frygter, at bony og evermind har bortført ham. De har haft gang i en del lyssky samtaler her på det seneste...
Men det er da trist. Personligt ville jeg nu ikke have noget imod, hvis især de gamle garvede skriver en besked, inden de sletter deres profil, men det kan jeg forstå, at der foreligger en uskreven regel om, at man ikke gør.
#6952 dyg 16 år siden
#6953 gi-jones 16 år siden
Tjek den her drenge:
http://www.pestdanmark.dk/
#6954 Highland Park 16 år siden
#6955 gi-jones 16 år siden
#6956 Highland Park 16 år siden
Valgmulighederne når man skal finde et pesthus eller en pestkasse er tydeligvis gennemtænkt og udvalgt på baggrund af intens research og forespørgsel blandt kunder.
#6957 tiany 16 år siden
#6958 Highland Park 16 år siden
#6959 tiany 16 år siden
#6960 gi-jones 16 år siden