Har brugt lidt tid i dag på at skrive en mail til vores kulturminister, da jeg finder det fuldstændig forrykt at hun seriøst overvejer at lade skatteborgerne betale for at landsholdsfodbold bliver sendt på en landsdækkende kanal. Det er første gang jeg er blevet så irriteret over noget, at jeg ligefrem har skrevet et brev til en minister og jeg bliver ellers tit rimelig irriteret på ting der sker i regeringen.
#6963 hmmm...ja der kan man bare se. Synes det er fint nok at folk melder sig ud hvis de ikke gider mere, men det er bare underligt når det sker så pludseligt :)
Jeg forstår det ikke. Når man først er inde, så er der ingen vej ud. Sådan har det altid været. Jeg synes vi skal begynde at opsøge brugere der har meldt sig ud, og presse dem tilbage i fællesskabet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Sidder og læser på My Drunk Texts - det er rimelig morsomt hvilke sms'er folk sender når de er fulde. Især når sms'erne ved et uheld bliver sendt til ens mor eller far.
#6961 Highland Park 16 år siden
#6960: 1987?! Det er jo før internettets tid. Vorherre bevares...
Det lyder som en drøj omgang.
#6962 tiany 16 år siden
Det er første gang jeg er blevet så irriteret over noget, at jeg ligefrem har skrevet et brev til en minister og jeg bliver ellers tit rimelig irriteret på ting der sker i regeringen.
#6963 evermind 16 år siden
Bare så ingen går og tror, at han hverken har skiftet navn eller bony og jeg har bortført ham. :)
#6964 tiany 16 år siden
#6965 MOVIE1000 16 år siden
#6966 gi-jones 16 år siden
#6967 dyg 16 år siden
#6968 davenport 16 år siden
Er der nogen der har pisset ham af i en tråd eller hva??
Men hvis du læser med på siden, Kadann, så tak for mange diskussioner ;)
Vi har aldrig været enige om særligt meget, men synes du var sej nok, dér!
May the force be with you!
#6969 elwood 16 år siden
Just when I thought I was out... they pull me back in.
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6970 tiany 16 år siden