Gravatar

#6981 filmz-Bruce 16 år siden

Har lige fået bestilt en ny pære til min projektor i England og samme sted havde tilmed nogle region A eksemplarer af den nye Oppo-BD83 afspiller, så mandag shippes der og onsdag skulle jeg kunne prøve dyret.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6982 davenport 16 år siden

Så har jeg fået tømt en købmandsdisk for lort... Godt en skraldesæk med papir og sager, der aldrig vil blive savnet.. Og åbnet den første (fortjente) øl...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6983 PredatorX 16 år siden

#Bony

Sådan er der mange der har det tror jeg... Men man skal prøve det før man rigtigt kan sætte sig ind i det at sidde i fængsel.

Uanset hvor mange film man kan sidde og se, ændrer det ikke på det faktum at man er frihedsberøvet og umyndiggjort. Og det kan være MEGET frustrerende. Man er hele tiden i under andres magt, og alt foregår på beukratisk vis. Man bliver ikke længere set på som en person, men som et nummer, og man skal konstant bevise overfor alt og alle, at man er nogenlunde normal oppe i hovedet. Systemer gør, at de som virkeligt gerne vil videre med uddannelse osv, næsten bliver bremset, fordi systemet er sat sammen som det er. Det er ikke altid en dans på roser;-)

De pesoner som ikke har meget at komme ud til i det virkelige liv, bliver måske ikke så hårdt ramt. Det kan endda være en befrielse at sidde i fængsel, fordi dagligdags bekymringer bliver taget fra én. Men for os, med andre interesser end lige kriminelle, er det noget af at nederlag. Ikke kun for en selv, men i høj grad for ens omgangskreds. Venner, familie og især børn bliver jo meget hårdere ramt end den fængslede.

Når det så er sagt, er der ikke noget med at tabe sæben eller noget, da man bader for sig selv. Ingen store gay orgier her hehe.. Jo mindre man selvfølgelig har lyst til det:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#6984 Kruse 16 år siden

Jeg har liget fået set BBC-miniserien "State of Play" færdig. En fremragende og meget spændende serie. Velspillet og velskrevet. Et rigtigt godt cast, og især Bill Nighy er genial som avisredaktøren.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6985 Takfornu 16 år siden

# 6981 Ser frem til en demoaften ;)

Hvad kom Oppo-BD83'en til at koste ???

Sidder og skriver på en coaching opgave og lytter til go' musik fra før og nu - ikke dårligt på regnvåd lørdag :)

Sidder også og tygger lidt på den rapport, som danner beslutningsgrundlag for vores høje chefer om strukturtilpasning på det område jeg sidder med/i :-/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6986 gi-jones 16 år siden

#6983: Ok, jeg er nød til at spørge: Hvad har du lavet? Nysgerrigheden tager livet af mig :) Fair nok hvis du ikke har lyst til at dele det, men spørges det skal der.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6987 filmz-Bruce 16 år siden

Caroline i finalen i Madrig og har allerede vundet 2.3 mio for andenpladsen. Vildt!!! Den pige er fantastisk!!! Årets idrætsmand/kvinde 2009.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6988 dyg 16 år siden

#6987 - Enig, hun gør det rigtig godt! Jeg har altid været vild med tennis, men når der nu er et lille dansk flag ud for en af spillerne i top 10, så bliver det altså lidt sjovere :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6989 MOVIE1000 16 år siden

PredatorX sådan som du fortæller at sidde i fængsel lyder som om at være i himlen for mig (se film døgnet rundt, være på nettet især filmz og spille online skydespil) ingen bekymringer dejligt
når men nu må jeg se hvordan jeg klarer mig ud af folkeskolen først
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6990 elwood 16 år siden

Mødte du Bubber ?

eller hvor dælen var det han sad inde hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: