Gravatar

#6991 davenport 16 år siden

Så er ca ½delen af alle dvder pakket. Det fylder indtilvidere 3 flyttekasser... O.o
And I still have hell to look forward to...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6992 elwood 16 år siden

Nå nu vil jeg til og tage et smut til Randers.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6993 davenport 16 år siden

Det gør man jo...

"ANDERS! Vi havde nået vores mål..."
Gravatar

#6994 filmz-jonasgr 16 år siden

#6987 Flot gjort. Og i mændenes semifinale mellem Rafael "Rafa" Nadal og Novak "Djoker" Djokovic vandt Rafa i en af de bedste kampe jeg har set i lang tid. 3-6. 7-6 (7-5), 7-6 (11-9) vandt han. I en kamp på lidt over 4 timer ! og med 3 matchbolde til Novak og 2 til Rafa som vandt på sin anden.

Helt utroligt at to spillere efter 4 timer bare kan blive ved med at knalde til bolden med fuld kraft, vel at mærke i dueller hvor de er oppe på 20+ slag. Der var da også stor applaus til Novak da han forlod banen som taber.

Men 4 timer i sådan et tempo. De fleste ville nok ikke engang kunne klare en time. Det er altså beundringsværdigt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6995 filmz-jonasgr 16 år siden

Nu ved jeg ikke om der er andre som tilfældigvis ser Grand Prix, men jeg får helt ondt i mine ører af Sveriges sang. Jeg vil hellere se hende modellen som reklamerer for de enkelte sange.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6996 davenport 16 år siden

Ja hun er satme sprød!!!!
Gravatar

#6997 filmz-jonasgr 16 år siden

Nå det ser da ud til at den bedste sang for en gangs skyld vinder. En overraskende god grand prix sang. Norge owner i hvert fald det show.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6998 Takfornu 16 år siden

Prøver lige igen ... Hvad kom Oppo-BD83'en til at koste Bruce ???
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#6999 tiany 16 år siden

Nu kan jeg se at der er andre der så melodi grand prix i går. Var der andre end mig, der var total distraheret af de breakdansende dvæge under Albaniens nummer? jeg hørt slet ikke sangen pga det.
Valar morghulis
Gravatar

#7000 gi-jones 16 år siden

#6999: WHUT? Dværge i Melodi Grand Prix? Og her sad jeg og så Voyager!!! Goddammit!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: