#6987 Flot gjort. Og i mændenes semifinale mellem Rafael "Rafa" Nadal og Novak "Djoker" Djokovic vandt Rafa i en af de bedste kampe jeg har set i lang tid. 3-6. 7-6 (7-5), 7-6 (11-9) vandt han. I en kamp på lidt over 4 timer ! og med 3 matchbolde til Novak og 2 til Rafa som vandt på sin anden.
Helt utroligt at to spillere efter 4 timer bare kan blive ved med at knalde til bolden med fuld kraft, vel at mærke i dueller hvor de er oppe på 20+ slag. Der var da også stor applaus til Novak da han forlod banen som taber.
Men 4 timer i sådan et tempo. De fleste ville nok ikke engang kunne klare en time. Det er altså beundringsværdigt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nu ved jeg ikke om der er andre som tilfældigvis ser Grand Prix, men jeg får helt ondt i mine ører af Sveriges sang. Jeg vil hellere se hende modellen som reklamerer for de enkelte sange.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nu kan jeg se at der er andre der så melodi grand prix i går. Var der andre end mig, der var total distraheret af de breakdansende dvæge under Albaniens nummer? jeg hørt slet ikke sangen pga det.
#6991 davenport 16 år siden
And I still have hell to look forward to...
#6992 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6993 davenport 16 år siden
"ANDERS! Vi havde nået vores mål..."
#6994 filmz-jonasgr 16 år siden
Helt utroligt at to spillere efter 4 timer bare kan blive ved med at knalde til bolden med fuld kraft, vel at mærke i dueller hvor de er oppe på 20+ slag. Der var da også stor applaus til Novak da han forlod banen som taber.
Men 4 timer i sådan et tempo. De fleste ville nok ikke engang kunne klare en time. Det er altså beundringsværdigt.
'Cause I'm evil"
#6995 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6996 davenport 16 år siden
#6997 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#6998 Takfornu 16 år siden
#6999 tiany 16 år siden
#7000 gi-jones 16 år siden