Gravatar

#7001 PredatorX 16 år siden

gi-jones:

Det er helt okay at du spørger :D Jeg vil hellere fortælle det, end at folk laver sine egne versioner, og ender op med noget jeg slet ikke kan stå inde for.
Jeg blev taget på en overvåget gård i bisidelse af 57 kg hash. Politiet troede ikke rigtigt på at det var til eget forbrug, så jeg blev idømt 1 år og 9mdr for bisidelse med henblik på vidreoverdragelse.

Movie1000:

Ja det lyder måske hyggeligt nok. Men forestil dig du aldrig rigtigt selv kan bestemme hvad du har lyst til at lave. Du kan ikke lige gå i 7/11, hvis du får lyst til det.. Men er også tvunget til at bo sammen med 200 andre mennesker, hvor måske kun 10% rigtigt siger dig noget.

At sidde i fængsel er 100% spild af liv og tid. Absolut ingen ønskeværdig situation.

Jeg ville også have været dykker hos falck, men det kan jeg ikke med uren straffeattest.

Det kan ødelægge mange ting. Ikke kun for én selv, men måske endda i højere grad for sine børn, familie og venner. De hobbier jeg har jeg ikke kan praktisere foran en computerskærn eller tv, er også sat på hold.

Man bliver heller ikke yngre. Jeg kan ikke lade være med at tænke at hvert sekund jeg sidder her, er et sekund tabt af mit liv. Det er ikke en særlig fed følelse at sidde med.

elwood:

Hehehe nej Bubber "sad" nede i Jyderup:-) De to han trænede med sad jeg faktisk med inde på Blegdammen, så det var meget sjovt lige at se...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7002 gi-jones 16 år siden

57kg - det var da heller ikke for lidt så :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7003 DarkLight 16 år siden

Tiany (6999) skrev:
Nu kan jeg se at der er andre der så melodi grand prix i går. Var der andre end mig, der var total distraheret af de breakdansende dvæge under Albaniens nummer? jeg hørt slet ikke sangen pga det.

Jvf min FB status, så var jeg også dybt berørt af dem. En sikker andenplads går til de stramme sølvbukser ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7004 elwood 16 år siden

Roder lidt med mine fotos fra Randers af, og snakker lidt med gi-jones om det.

Tror jeg skal ha fat i en Ekstern blitzh på et tidspunkt, fordi lysforholdene var dælme ikke optimale derinde.

Men jeg ryger nok ind i foto tråden senere og snakker mere om aftens skud 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7005 filmz-jonasgr 16 år siden

Brincks stemme var da også ualmindelig dårlig i grand prixet.
Jeg sidder og bruger IE fordi Firefox ikke gider at virke. Den lukker ned med en fejl hver gang jeg prøver at åbne den. Lidt irriterende, men man må håbe at de retter problemet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7006 tiany 16 år siden

#7005 Ja han kan ikke synge live. Forstår ikke hvorfor han er så skuffet, bookmakerne havde vurderet ham til en 21.plads - i så fald synes jeg da en 13.plads er flot.

Jeg var ikke vanvittig vild med Norges bidrag, havde heller set at Island vandt. Men man kan jo næsten ikke tillade sig at være irriteret over at broderlandet vinder.
Valar morghulis
Gravatar

#7007 dyg 16 år siden

Sidder og ser Wozzy få store smæk.. Det er ikke alt for kønt :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7008 elwood 16 år siden

Nej, hvor er jeg glad for jeg har gået glip af alt med MGP 8-)
Gravatar

#7009 tiany 16 år siden

#7008 Jamen Elwood du gik glip af de Breakdansende dværge!!
Valar morghulis
Gravatar

#7010 elwood 16 år siden

#7009 Ahh jamen det jo blot CGI, det ved vi alle sammen.

Skriv ny kommentar: