Har ondt i hovedet :( Kom i seng over 6 i morges, efter en aften hos naboerne og har sovet til halv tre. Puha :( Fik set The Great Debaters med Denzel Washington, som faktisk var ganske habil.
Nu vil jeg have et glas mælk, en pille og så måske se fodbold.
Iøvrigt stort tillykke til Navarre3 med fødselsdagen :), som jeg desværre havde svedt ud, da jeg lå på skafottet imorges!!! :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
@ PredatorX - Jeg kan sagtens sætte mig ind i at frihedsberøvelsen har meget at sige. Opholdet har jo også til mål at sætte en præventiv effekt ind hos den dømte, eller den dømtes familie, venner og bekendte. Det med feriekolonien var nu også lidt fis, men kun fordi at jeg ved at du kan tage det. ;)
.. dog skræmmer det mig lidt, at MOVIE1000 lige skal se hvordan det går med folkeskolen, ellers må fængslet lige være sagen. Joke eller ej, så er det alligevel lidt skræmmende. Ikke så meget præventiv effekt der. ;)
@ Bruce - Det lyder godt med den nye Oppo, dit heldige asen. :) Du må meget gerne smide et par ord om den når den er hjemme, eventuelt inde i din Oppo-tråd. Den virker uhyre interessant og er storfavorit til at skulle sænke mit VISA, når EU-versionen engang lander til salg i nærheden. Men på forhånd tillykke med dyret. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Min kæreste har fået en ny lækker bærbar, så nu skal den gamle sælges, men vi har ingen anelse om hvad man kan tillade sig at ta' for sådan en.. Det er er Acer Aspire 5920, nogle ideer? :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Rendte ind i Brøndby fanatikere tidligere på dagen inde i byen - i guder - Romerlys, Kanonslag og andet skidt gjorde at jeg tog hjem for at undgå man kom noget til. Autonome, Fodbold fanatikere ... ved snart ikke hvem som er værst, måske skulle man bare flytte udenfor byen igen :-/
Ja jeg forstår ikke hvad folk synes der er så skønt ved at stå på stadion og råbe alle mulige åndsvage ting og smide ting imod spillere. Ja opføre sig som huleboere.
Jeg kan godt lide fodbold, men jeg er lidt for sofistikeret til sådanne ting. Jeg kan personligt ikke lide OBs tilhængere pga. jeg har boet ovenover en supporterbar. Høj musik, ukvemsord etc.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#7011 filmz-Bruce 16 år siden
Nu vil jeg have et glas mælk, en pille og så måske se fodbold.
Iøvrigt stort tillykke til Navarre3 med fødselsdagen :), som jeg desværre havde svedt ud, da jeg lå på skafottet imorges!!! :(
#7012 filmz-Bruce 16 år siden
#7013 MOVIE1000 16 år siden
men jeg synes at norge fortjente at vinde resten var bare hø synes jeg
#7014 Bony 16 år siden
.. dog skræmmer det mig lidt, at MOVIE1000 lige skal se hvordan det går med folkeskolen, ellers må fængslet lige være sagen. Joke eller ej, så er det alligevel lidt skræmmende. Ikke så meget præventiv effekt der. ;)
@ Bruce - Det lyder godt med den nye Oppo, dit heldige asen. :)
Du må meget gerne smide et par ord om den når den er hjemme, eventuelt inde i din Oppo-tråd. Den virker uhyre interessant og er storfavorit til at skulle sænke mit VISA, når EU-versionen engang lander til salg i nærheden. Men på forhånd tillykke med dyret. :)
#7015 filmz-Bruce 16 år siden
4-0 ... luvly!!!
#7016 colocho 16 år siden
#7017 Takfornu 16 år siden
#7018 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg kan godt lide fodbold, men jeg er lidt for sofistikeret til sådanne ting. Jeg kan personligt ikke lide OBs tilhængere pga. jeg har boet ovenover en supporterbar. Høj musik, ukvemsord etc.
'Cause I'm evil"
#7019 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7020 DarkLight 16 år siden
Ja, næsten så hurtig som det nyeste Firefox build.