#7023: Manden regner bare i komplekse matematiske formler, som er alt for avancerede til, at os almindelige dødelige kan forstå dem. :P Jeg er dog lidt skuffet over, at det ikke er i tiende potens. :(
#7025 Interessant. Latter er ikke nødvendigvis et dårligt tegn. Folk griner tit, når de bliver konfronteret med noget uventet, og det plejer Trier jo gerne at være mand for.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Under den uhyggelige film lød der flere gange latter - to gange deciderede latterbrøl - på tidspunkter, hvor andre i salen sad og gemte hovedet i hænderne af skræk.
Og da filmen var slut, lød der først klapsalver, der siden blev afløst af buhråb.
Hold op hvor er jeg glad for, at jeg ikke ser film i Cannes. Desværre kan publikum finde på det samme herhjemme.
Læste lige denne bizarre/komiske oplevelse på filmscoremonthly:
I bought a "I Love Jerry Goldsmith" t-shirt from CafePress a few years back. Often enjoy wearing it. Have gotten into a few interesting discussions with Trekkers, but nobody else ever really comments on it (... and why should they? It's puzzling to 99% of the population out there...)
All of that changed today.
I was in line at the grocery store when this world class A-hole got all in my face about it. You see, he thought I was a homosexual and that I was flaunting the name of my lover on the shirt. He even started digging into my poor mom, chiding her about letting me wear a shirt like that out in public.
Der er så en anden bruger, som tilføjer historien lidt "American Beauty":
"Yeah, no doubt if you ever encountered him in the driveway on a rainy night he would walk up, drenched and vulnerable, embrace you with his arms and whisper.... "I love Jerry Goldsmith, too."
#7021 Kiksmann 16 år siden
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2009/05/17/211521....
Det kunne se ud som om der er noget at glæde sig til. Jeg vil udvandre fra min stue :D
#7022 Highland Park 16 år siden
#7023 gi-jones 16 år siden
#7024 Highland Park 16 år siden
Jeg er dog lidt skuffet over, at det ikke er i tiende potens. :(
#7025 filmz-Bruce 16 år siden
http://www.berlingske.dk/article/20090517/kultur/9...
#7026 Benway 16 år siden
#7027 Highland Park 16 år siden
Pressen]http://politiken.dk/kultur/article713225.ece]Pressen buhede og klappede af 'Antichrist'[/url]
Hold op hvor er jeg glad for, at jeg ikke ser film i Cannes. Desværre kan publikum finde på det samme herhjemme.
Peter Brunnette (hvis navn jeg aldrig er stødt på før):
Topanmelder: Von Triers gyser er for 'silly'
Jeg glæder mig stadig sindssygt meget.
#7028 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg synes så at Safari er hurtigere end Firefox.
'Cause I'm evil"
#7029 Highland Park 16 år siden
Von Trier har fingrene dybt nede i den mest væmmelige substans, hvor biologien kribler og smasker uden samvittighed.
#7030 Michael Andersen 16 år siden
I bought a "I Love Jerry Goldsmith" t-shirt from CafePress a few years back. Often enjoy wearing it. Have gotten into a few interesting discussions with Trekkers, but nobody else ever really comments on it (... and why should they? It's puzzling to 99% of the population out there...)
All of that changed today.
I was in line at the grocery store when this world class A-hole got all in my face about it. You see, he thought I was a homosexual and that I was flaunting the name of my lover on the shirt. He even started digging into my poor mom, chiding her about letting me wear a shirt like that out in public.
Der er så en anden bruger, som tilføjer historien lidt "American Beauty":
"Yeah, no doubt if you ever encountered him in the driveway on a rainy night he would walk up, drenched and vulnerable, embrace you with his arms and whisper.... "I love Jerry Goldsmith, too."
:D