Gravatar

#7031 gi-jones 16 år siden

Nørdehumor. You gotta love it :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7032 tiany 16 år siden

Kors hvor jeg ikke gider det her speciale mere. Jeg er omkring halvvejs, håber jeg, nu må jeg se hvad min vejleder siger på onsdag om sideantallet. Lige nu er jeg i gang med noget der er rimeligt nemt og som giver et par sider om dagen, men det er kedeligt som bare fanden. Min vejleder har total høje forventninger til mig og jeg vil egentlig bare være færdig og bestå, så jeg er lidt spændt på hvad han siger til det jeg har lavet indtil nu. Jeg skulle meget gerne have skrevet 30 sider over de næste 3 uger, hvilket bliver ufattelig hårdt, men jeg må jo bare bide det i mig.

Ellers så krydser jeg alt hvad der krydses kan for at en samtale med banken går godt på onsdag. Vi har snakket med en anden bank, som måske godt vil låne os penge til det hus som vi fra starten har været forelsket i, og som heldigvis stadigvæk er til salg - så jeg er monster spændt og onsdag kan ikke komme hurtigt nok.

Har jeg forresten fortalt at jeg synes at ejendomsmægler er nogle dumme folk. Vi har i vores husjagt 4 gange oplevet at ringe, for at ville se et hus, for så at få at vide det er solgt(huse der har været til salg i henholdsvis 150, 240, 303 og 433 dage). Den eneste grund til huset ligger på deres hjemmeside er for at lokke kunder til(det vil de selvfølgelig ikke indrømme, men vi har snakket med andre der har købt hus, hvor de ikke har kunne få ejendomsmægleren til at fjerne huset fra hjemmesiden selvom det var solgt).
Valar morghulis
Gravatar

#7033 Bobby Singer 16 år siden

Lidt skuffende at billedet på den nye BD udgivelse af T2, ikke lever helt op til forventningerne i følge dvdtalk:
http://www.dvdtalk.com/reviews/37191/terminator-2-...

Personligt så gider jeg ikke opgradere den lige nu. Jeg venter bare på den næste genudgivelse, som forhåbentlig har et bedre billed.
Idjit
Gravatar

#7034 filmz-Bruce 16 år siden

#7033 Det ser ud til, at den franske Studio Canal HD DVD udgave er den bedste endnu, med filmgrynene bevaret. Ellers skal man have fat i den Japanske BD udgave, som ser ud til ikke at være blevet fucked up med DNR.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7035 filmz-jonasgr 16 år siden

Det lader til at jeg igen skal have problemer med en underbo som ikke kan finde ud af at der bor andre i boligkomplekset og at det faktisk er irriterende at skulle høre på lortemusik store dele af en dag.

Så nu ryger der højst sandsynlig en klage afsted til boligforeningen og så må vi se hvad der sker. Forhåbentlig skruer de enten ned eller også bliver personen smidt ud.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7036 Kiksmann 16 år siden

Highland Park (7029) skrev:
'Antichrist' er et grotesk mesterstykke
Von Trier har fingrene dybt nede i den mest væmmelige substans, hvor biologien kribler og smasker uden samvittighed.

Jeg hørte Trier selv udtale sig om filmen her til morgen på DR1 (radio), hvor han blandt andet utalte at han selv syntes den var syret, det giver måske en smule mening til de reaktioner der kommer fra andre :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#7037 filmz-Bruce 16 år siden

#7033 Fra Digitalbits:

At the risk of becoming the grain reduction police, I happened to look at Lionsgate's new Terminator 2: Skynet Edition Blu-ray Disc release last night. The disc itself has a lot of cool interactive features, in addition to containing all three versions of the film. But those of you who already have the older Blu-ray release would do well not to get rid of it - the new 1080p video presentation is much softer looking than the original... and yes, film grain (and fine image detail) appears to have been digitally scrubbed from the image. I definitely prefer the original Blu-ray image. These are simply the perils of life in the new high-definition age it seems.
Gravatar

#7038 filmz-Bruce 16 år siden

Må man ønske, at Von Trier laver en film over dødsbillisten på Roskildevej og giver ham en behandling fra Antichrist?

Apropos Antichrist!!! Jeg kan se der har været flere oprørte som kalder filmen en skandale og vil forsøge at få den stoppet til gallapremieren i aften. Jeg ved ikke, om jeg vil elske eller hade den, men allerede dér viser filmen, at hans ytringsfrihed er berettiget. Han har delt vandene igen og nu vil nogle bandlyse den, fordi de ikke kan lide dens indhold.

Trier ... du er faneme en guttermand. Nogle gange er du også en idiot, men du skider på andres mening. Herligt!
Gravatar

#7039 Highland Park 16 år siden

#7038: Andre er vist kommet dig i forkøbet:
Politiet tager trusler mod dødsbilist alvorligt
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7040 Bobby Singer 16 år siden

Det er gået fra solskin til det værste møgvejr på et sekund, lige nu vælter det ned med regn!

Edit: Og der er ogsa hagl på størrelse med tekopper.
Fuck nu går det helt amok!
Idjit

Skriv ny kommentar: