Gravatar

#7041 filmz-Bruce 16 år siden

#7039 Godt man ikke er mandens advokat. Jeg ville have det skidt med en udtalelse som:

»Min klient har det svært nok i forvejen. Han er meget ked af det, som han - muligvis - har gjort. Man skal stadig huske på, at det ikke ligger fast, om han også var fører af bilen«

Til det skal tilføjes, at hans sidemand lå og sov på sædet ved siden af ... også efter ulykken.

Udvis føreren til Tyrkiet og lad dem dømme ham!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7042 Bobby Singer 16 år siden

# 7037
Trist! Så tror jeg bare jeg venter på at der kommer en ordentlig udgivelse, uden DNR. Jeg hader når de går ind og piller ved billedet på den måde. Det strider jo også mod hele ideen med HD udgivelser. Nu har man jo netop muligheden for og se film, som minder om kildematerialet og når man så begynder at fjerne gryn og lignende, så mister man jo også en del af skarpheden og detaljerne i billedet.
Idjit
Gravatar

#7043 Highland Park 16 år siden

#7041: Dette hjælper ikke ligefrem på hans sag:
http://politiken.dk/indland/article713569.ece skrev:
Forsøgte at give sin ven skylden
Her kom det frem, at manden var særdeles påvirket efter ulykken.

Mens et par vidner kæmpede for at redde det otte måneder gamle spædbarns liv ved at give hende hjertemassage, så stillede dødsbilisten sig op lige ved siden af dem for at lette blæren.

Den yngre mand prøvede også at skyde skylden på sin kammerat ved at påstå, at kammeraten sad bag rattet, da deres bil bragede ind i en anden vogn, der holdt for rødt på Roskildevej.

Om jeg begriber, at der findes den slags mennesker!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7044 elwood 16 år siden

Argg møj regnvejr, for en gangs skyld vil jeg ikke ha det er her 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7045 Bobby Singer 16 år siden

Jeg tror bare at jeg sætter mig til at spille noget Dead Space.
Idjit
Gravatar

#7046 Highland Park 16 år siden

#7044: Det regner ikke her. :)
Gravatar

#7047 davenport 16 år siden

Har selv en på 8 mdr.... Kan slet ikke tåle at høre om den slags!

Og så flækkede jeg så lige en kindtand, så der sidder et stykke tand og rokker, og jeg sveder, fordi når det kommer til tænder, er jeg en 9årig tøs!
Og jeg fik så en tid ved tandlægen d. 3.6. De har ikke tid før.. PIS!
Jeg spurgte så om det stykke tand kunne genetableres, men det kan jeg bare smide væk, når det engang skvatter ud; vel om en lille time, fordi min tunge ikke kan holde sig væk..
Det er nok 2500,- lige der...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7048 filmz-Bruce 16 år siden

#7043 Well, forrige uge havde jeg den tvivlsomme ære at møde "den slags mennesker" i trafikken. En meget ubehagelig oplevelse, som jeg ikke engang tør fortælle om, skulle disse mennesker læse med her :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7049 Highland Park 16 år siden

#7048: Det lyder slemt. :(

Ærligt talt; jeg ved sgu ikke, hvad jeg skal kalde dem andet end "den slags mennesker".
Gravatar

#7050 Bobby Singer 16 år siden

Nå er for doven til at rejse mig op og gå hele den lange vej over til PS 3'eren, så tror bare at jeg bliver siddende lidt endnu. :-P
Idjit

Skriv ny kommentar: