Gravatar

#7331 Michael Andersen 16 år siden

Nej det er ret uoverskueligt. Det er et ældre ægtepar som kører foretagenet, så det er måske derfor 8-) men de er superflinke med kundeservice osv. På et tidspunkt havde jeg bestilt bogen "I Am Legend" af Richard Matheson derfra, men så fik jeg en mail fra dem om at den var udsolgt, men hvis jeg kunne vente så ville de skaffe mig en signeret udgave til samme pris. Jo tak :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7332 elwood 16 år siden

hehe cool 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7333 evermind 16 år siden

Nizzle!! :D Ville ønske, nogen gjorde sådan, når jeg bestilte ting, der så viste sig udsolgt ...

I øvrigt en ret fed bog! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7334 Bony 16 år siden

Jeg sidder og stener lidt. Burde læse til eksamen, men orker det ærlig talt ikke. Tror bare jeg vil læse hele internettet igennem - to gange!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7335 Michael Andersen 16 år siden

#7333 Jep, og folk som blev skuffet over filmen med Will Smith burde læse bogen :)
Gravatar

#7336 Michael Andersen 16 år siden

Jeg var på Skejby sygehus i dag og besøge min lillesøster, som ligger der med en baby i maven. Jeg fik lov til at komme med til en scanning og se den kommende nevø/niece. Det var en stor oplevelse - en slags live-version af "2001: A Space Odyssey", bare uden Richard Strauss i baggrunden 8-)
Gravatar

#7337 elwood 16 år siden

Nok ik lige det her musik, men jeg forstiller mig det her ville være dit ønske hvis du mødte en genie en dag.

Own Theme Music

8-)
Gravatar

#7338 Highland Park 16 år siden

#7336: Så længe du ikke glemmer musikken til fødslen. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7339 Bony 16 år siden

Arrgh, jeg er ved at blive skør over, at der er så "lang" tid til vi overtager den nye lejlighed. Jeg har fået SÅ mange fede idéer til bio som bare skal prøves af. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#7340 elwood 16 år siden

Du skal ikke ha kædeophæng i samme rum som du ser film, og det der Sorte Kors vil ødelægge akustikken, så bare drop det Bony.

8-)

Skriv ny kommentar: