Jeg er sikker på du også har bestilt Michael Giaancio's Star Trek score fra darkdel i sin tid. Du har heller ikke hørt noget fra dem endnu har du, andet end en ordrebekræftelse ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja den har jeg bestilt, selvfølgelig ;) Jeg har også bare fået en ordrebekræftelse, og det er efter planen, for det er først på søndag at han kommer og streger på coveret :)
Ahh ok tak for det, jeg ku slet ikke finde info om det mere på deres side, de sider er generelt ikke så brugervenlige hehe.
Nu jeg mere rolig 8-)
Må heller lige få den set inden jeg får hørt scoret (selv om jeg ved det blir sublim, han er nok en af "nyer" tids bedste komponister indefor filmmusik) men sidst jeg sku ind og se den gik der ged i kino.dk's system grrr.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7321 tiany 16 år siden
#7322 lagoni 16 år siden
#7323 tiany 16 år siden
#7324 PredatorX 16 år siden
Hehehe hvis bare vi solgte 1% af hvad det solgte skal vi vist være lykkelige hahaha
#7325 Guts 16 år siden
Er det kun mig der har overset dit bandnavn og cover?
#7326 dyg 16 år siden
#7327 elwood 16 år siden
Vi skal en tur til Jazz Festival i Silkeborg blandt andet, er der ved og blive set på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7328 elwood 16 år siden
Jeg er sikker på du også har bestilt Michael Giaancio's Star Trek score fra darkdel i sin tid.
Du har heller ikke hørt noget fra dem endnu har du, andet end en ordrebekræftelse ?
#7329 Michael Andersen 16 år siden
#7330 elwood 16 år siden
Nu jeg mere rolig 8-)
Må heller lige få den set inden jeg får hørt scoret (selv om jeg ved det blir sublim, han er nok en af "nyer" tids bedste komponister indefor filmmusik) men sidst jeg sku ind og se den gik der ged i kino.dk's system grrr.