#7409 Jojo han er skam aktiv endnu, han kaster bare ikke om sig med de lange historier for tiden. Senest har han været aktiv for 2 dage siden i "hvorfor er den ringe?"-tråden.
Hehe nej dog ikke, bare endnu engang monster skænderi, der trak de deltagenes værdighed langt ned i sølet. Dog tog ingen røven på hinanden i sidste ende, og det er jo altid godt:-D For dem. For os andre, kedeligt.
#7402-04 Alle kan i princippet udgive deres værker via print-on-demand-forlagene. Hos Books on Demand (BoD), som vist p.t. er et af de mest kendte af slagsen, kan man som forfatter vælge mellem forskellige pakker. I den billigste af slagsen betaler du udelukkende for eksemplarerne, du får trykt, og dit oplag kan være helt ned til blot 1 stk. Dette kan f.eks. være en idé for folk, der gerne vil lave en bog, et fotoalbum, en opskriftsamling el. lign. til nogle få udvalgte.
De større pakker er mere publiceringsorienterede med henblik på salg. Her er ISBN-nummer og stregkode inde i billedet, og bogen stilles i princippet til rådighed i alle landets boghandler, fysiske som online. Den billige salgsorienterede pakke koster blot 449 kr. og er meget gør-det-selv minded. Du sætter selv din bog op med alt, hvad det indebærer af risici for tyrkfjel og andet spændende, så det gælder selvfølgelig om at være grundig. Når du synes, du har styr på det, konverterer du den til et pdf-dokument, som du uploader til forlaget, der så tager sig af trykningen. På samme måde kan du oploade en omslagsillustration - eller kvit og frit bruge en af forlagets mere kedelige standardskabeloner, men hvem gider dét? :) Hjemmesiden har udførlige beskrivelser af, hvordan man selv gør det hele, så for de fingernemme er der penge at spare. Man betaler så 19 kr. om måneden for at have projektet stående i forlagets database. Den dyrere pakke til 2999 kr. tilbyder endvidere bl.a. støtte fra en forfatterkonsulent i forløbet.
Det er enhver frit for at bestille oplag til eget brug, f.eks. salg i butikker, men som sagt står der ikke umiddelbart nogen eksemplarer i boghandlen, så man må undvære sit lille kendtheds-thrill i Gad eller Arnold Busck og søge det online på f.eks. Saxo el. lign. istedet. Endda på det tyske Amazon, hvor det vist i øvrigt er meget almindeligt at kunne få en smagsprøve i form af de indledende sider. Men ellers kan forfatteren vist frit stille dette til rådighed og i det hele taget reklamere efter forgodtbefindende. F.eks. kunne jeg evt. smide prologen op på Filmz til den tid - hvis jeg vælger at gøre det på denne måde. Det gælder dog som udgangspunkt, at der intet oplag eksisterer (før det bliver bestilt), hvorfor en udgivelse i princippet kan gøres for blot en mindre plovmand plus den månedlige afgift og derfor aldrig nødvendigvis afstedkomme større banklån eller lænsninger af mangeårige opsparinger. bigemaster666 burde derfor i princippet have alle mulige forudsætninger for at realisere sit narniastiske eventyr-epos! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#7411 tiany 16 år siden
#7412 Bony 16 år siden
Anyways, måske man kunne være heldig, at der kom et par historier fra hans pen i sommerferien. :)
#7413 Kiksmann 16 år siden
#7414 PredatorX 16 år siden
Nu er der et helt år til vi igen skal sidde og fryde os over andres elendighed. *suk
#7415 elwood 16 år siden
Kiggede Bubber forbi, eller sprang de hotellet i luften ?
Btw nu skal man være extra forsigt med ikke og zappa over på DR1 når de sender Talent 2009.
Med det "dommer" panel
Hella Joof vil jeg ik giv nogen kommentar.
Men Jokeren blir jo den nye Etta Cameron, istedet for femtaler, vil hans blot sige Godt taget knægt, klap dig selv på skuldren
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7416 PredatorX 16 år siden
Hehe nej dog ikke, bare endnu engang monster skænderi, der trak de deltagenes værdighed langt ned i sølet. Dog tog ingen røven på hinanden i sidste ende, og det er jo altid godt:-D For dem. For os andre, kedeligt.
#7417 Lady Arwen 16 år siden
#7401 (eller andre) - hvordan kommer man egentlig i kontakt med et forlag, skal man bare henvende sig, eller hvordan foregår sådan noget??
#7418 evermind 16 år siden
Alle kan i princippet udgive deres værker via print-on-demand-forlagene. Hos Books on Demand (BoD), som vist p.t. er et af de mest kendte af slagsen, kan man som forfatter vælge mellem forskellige pakker. I den billigste af slagsen betaler du udelukkende for eksemplarerne, du får trykt, og dit oplag kan være helt ned til blot 1 stk. Dette kan f.eks. være en idé for folk, der gerne vil lave en bog, et fotoalbum, en opskriftsamling el. lign. til nogle få udvalgte.
De større pakker er mere publiceringsorienterede med henblik på salg. Her er ISBN-nummer og stregkode inde i billedet, og bogen stilles i princippet til rådighed i alle landets boghandler, fysiske som online. Den billige salgsorienterede pakke koster blot 449 kr. og er meget gør-det-selv minded. Du sætter selv din bog op med alt, hvad det indebærer af risici for tyrkfjel og andet spændende, så det gælder selvfølgelig om at være grundig. Når du synes, du har styr på det, konverterer du den til et pdf-dokument, som du uploader til forlaget, der så tager sig af trykningen. På samme måde kan du oploade en omslagsillustration - eller kvit og frit bruge en af forlagets mere kedelige standardskabeloner, men hvem gider dét? :) Hjemmesiden har udførlige beskrivelser af, hvordan man selv gør det hele, så for de fingernemme er der penge at spare. Man betaler så 19 kr. om måneden for at have projektet stående i forlagets database. Den dyrere pakke til 2999 kr. tilbyder endvidere bl.a. støtte fra en forfatterkonsulent i forløbet.
Det er enhver frit for at bestille oplag til eget brug, f.eks. salg i butikker, men som sagt står der ikke umiddelbart nogen eksemplarer i boghandlen, så man må undvære sit lille kendtheds-thrill i Gad eller Arnold Busck og søge det online på f.eks. Saxo el. lign. istedet. Endda på det tyske Amazon, hvor det vist i øvrigt er meget almindeligt at kunne få en smagsprøve i form af de indledende sider. Men ellers kan forfatteren vist frit stille dette til rådighed og i det hele taget reklamere efter forgodtbefindende. F.eks. kunne jeg evt. smide prologen op på Filmz til den tid - hvis jeg vælger at gøre det på denne måde. Det gælder dog som udgangspunkt, at der intet oplag eksisterer (før det bliver bestilt), hvorfor en udgivelse i princippet kan gøres for blot en mindre plovmand plus den månedlige afgift og derfor aldrig nødvendigvis afstedkomme større banklån eller lænsninger af mangeårige opsparinger. bigemaster666 burde derfor i princippet have alle mulige forudsætninger for at realisere sit narniastiske eventyr-epos! :)
#7419 gi-jones 16 år siden
#7420 Thomsen 16 år siden
Sad et kort sekund og overvejede, om man skulle byde på den ultimative "Rumrejsen år 2001"-plakat. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
Ja, for selvfølgelig har jeg da brug for en 4x4 m plakat i min toværelses... prioritering, Hr. Thomsen, prioritering.