Tænkte nok at det var lidt underligt at der rendte piger rundt klædt ud som "Naughty nurses" og folk der havde malede sig blå i Kolding by i går. Men det giver mere mening nu, med sidste skoledag.
Jeg sidder og skriver på specialet. Skulle gerne have lavet en del her i pinsen, når nu kæresten ikke er hjemme til at forstyrer. Har skrevet ca. 60% og skulle gerne nå op på omkring 80% inden weekenden er omme. Samtidig sidder jeg og lytter til Nik og Jay, mens jeg fører diskussion med The Insider om meningen med deres tekster på FB.
Tænkte nok at det var lidt underligt at der rendte piger rundt klædt ud som "Naughty nurses" og folk der havde malede sig blå i Kolding by i går. Men det giver mere mening nu, med sidste skoledag.
Eller også ledte de efter bloddonorer. Når folk ikke frivilligt lader sig tømme, må man i desperationens navn hive det tunge skyts frem.
Tiany (7424) skrev:
Samtidig sidder jeg og lytter til Nik og Jay, mens jeg fører diskussion med The Insider om meningen med deres tekster på FB.
#7428: Og den har også 88 % under top critics :) Det lyder bestemt fedt, hvis Sam Raimi er tilbage i topform. Hvis han så bare stopper med at lave Spiderman, og i stedet fokuserer på horror vil det være fedt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#7421 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#7422 lagoni 16 år siden
#7423 MOVIE1000 16 år siden
#7424 tiany 16 år siden
Jeg sidder og skriver på specialet. Skulle gerne have lavet en del her i pinsen, når nu kæresten ikke er hjemme til at forstyrer. Har skrevet ca. 60% og skulle gerne nå op på omkring 80% inden weekenden er omme.
Samtidig sidder jeg og lytter til Nik og Jay, mens jeg fører diskussion med The Insider om meningen med deres tekster på FB.
#7425 Highland Park 16 år siden
Eller også ledte de efter bloddonorer. Når folk ikke frivilligt lader sig tømme, må man i desperationens navn hive det tunge skyts frem.
Har han da skrevet flere af deres tekster? :P
#7426 tiany 16 år siden
Næ, men han kommer åbenbart på deres stam-resturant og han mente at jeg kunne lave et fint speciale om den dybere mening med Nik og Jay's tekster.
#7427 Bobby Singer 16 år siden
#7428 Bobby Singer 16 år siden
http://www.rottentomatoes.com/m/drag_me_to_hell/
O-O det havde jeg godt nok ikke regnet med!
#7429 Kruse 16 år siden
#7430 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"