Gravatar

#7461 Thomsen 16 år siden

Jeg må indrømme, at min geek-faktor vist ikke rækker til at ihukomme den fra selve filmene, skønt jeg sagtens husker den fra barndommens SW-legetøj.

Jeg er til gengæld så meget geek, at jeg ved, at den *ikke* var med i filmene. Den var en del af en serie af små fartøjer, som Kenner producerede, der ikke rigtigt havde anden relation til Star Wars end, at de lignede noget, der kunne være en del af universet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#7462 Takfornu 16 år siden

# 7458 Ganske god aften må man sige, selvom jeg blev nødt til at gå og ikke kom ud til Medborgerhuset ;)

Sidder ellers og reflektere over de sidste 5 års adskillelse fra familien, og hvad jeg ellers har opnået og der er sket i mit liv, hmmm gad vide hvad de næste 5 år byder på :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7463 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden

Lady Arwen (7453) skrev:
#7451 - damn du er da irriterende i dag hva?! :) nej tror såmænd det var de lækre håndboldmænd fra Kolding :)

KATASTROFE dom for Nicki Pedersen i aften, den dommer er da underlig! Og ekstrem dårlige baneforhold gjorde det da ikke bedre!

Håndbold OG speedway? Jeg tror lige du har bekræftet alle mine fordomme om jyder. :-)
Gravatar

#7464 MOVIE1000 16 år siden

#7463 hva så med mig (ser ikke håndbold eller speedway ser kun film)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7465 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden

All right, så vender jeg den om; den bekræftede mine fordomme om netop de to sportsgrene - at det kun er jyder, der interesserer sig for dem :-)
Gravatar

#7466 filmz-Bruce 16 år siden

Min fætter Helge er Nickis manager, så det går sgu nok ikke så godt lige i øjeblikket :(

Sidder på jobbet og Moss'er og det tager sgu nok resten af dagen, men det er til dobbelt takst, så jeg overlever at være indenfor. Men gad godt se film.

Røg på et for 2 tilbud i går hos Amazon.uk

Speed, Cuckoos Nest og Air Force One på BD røg i kurven til 27£
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7467 Lady Arwen 16 år siden

#7465 - hmm tak... ser til gengæld ikke fodbold... og der er oss speedway klubber på fyn og nogle af kørerne er sgu da oss fra fyn ikk?!
Doctor Who <3
Gravatar

#7468 MOVIE1000 16 år siden

min far har engang arbejdet ved aktiv super og ham som kom med blomsters søn han var engang danmarks mester i speedway men så lukkede aktiv super også fik min far ikke flere blomster men vi må hente gratis gran ude ved dem en gang om året ved juletid
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7469 filmz-Bruce 16 år siden

Næsten bigemaster666 klasse!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7470 evermind 16 år siden

:D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: