Skal til et eller andet familie-komsammen i dag, men har egentlig ikke lyst, mest af alt fordi min høfeber er vendt tilbage, with a vengeance, så er lidt bange for at det hele bare ender med at øjnene konstant løber i vand, nysen og en næse der klør.
Har mere lyst til at sidde indenfor og game dagen væk. :(
Kæft jeg havde en weird drøm i nat, jeg drømte jeg sad og så Twilight!
Hvorfor ku jeg ikke drømme jeg så Avatar i stedet for eller Pixars UP!?
Nej jeg drømte sku jeg sad og så Twilight, det satme en weird drøm, der var ikke nogen Viggo fra Ghostbuster 2, eller det tave spøgelse fra mummitroldene der jagtede mig den her gang.
Det er nok min hidtil mærkeligste drøm, hvor der ikke skete noget som helst i, andet end jeg sad og så twilight...
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7472 NOOOOOOOOOOOOOOO!! Det lyder som om du er en af dem der forstår hvorfor Fyn er en del af region Syddanmark. Fyn er IKKE Jylland og hvordan det nogensinde er blevet en del af Syddanmark er mig en gåde. Det virker til tide som om Odense er blevet Sydjyllands hovedstad og det er sgu ikke engang den samme landsdel! Giv os Syddanmark tilbage! Det er stedet hvor vi med fryd går op i håndbold, speedway og kører med trailer.
Så fik jeg lige sagt det. Nå men altså jeg sidder jo som sædvanligt og laver på min opgave og det hænger mig mildt sagt ud af halsen.
#7473 Det er fordi du inderst inde har et ønske om at se Twilight. Du må gerne låne min kopi, jeg skal nok lade være med at fortælle det til de andre, således at du kan forblive mandlig.
#7472 - Hvor er det en dårlig kommentar og er helt enig med Tiany fatter heller ikke hvorfor Fyn er en del af Syddanmark! #7473 - tror helt klart også det er fordi du længes efter at se Twilight. Få det nu bare overstået og se den ;D
#7471 Bobby Singer 16 år siden
Har mere lyst til at sidde indenfor og game dagen væk. :(
#7472 Slettet Bruger [2353454305] 16 år siden
Fyn er i ånden en del af Jylland. Alle ved det!
#7473 elwood 16 år siden
Hvorfor ku jeg ikke drømme jeg så Avatar i stedet for eller Pixars UP!?
Nej jeg drømte sku jeg sad og så Twilight, det satme en weird drøm, der var ikke nogen Viggo fra Ghostbuster 2, eller det tave spøgelse fra mummitroldene der jagtede mig den her gang.
Det er nok min hidtil mærkeligste drøm, hvor der ikke skete noget som helst i, andet end jeg sad og så twilight...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7474 tiany 16 år siden
Det lyder som om du er en af dem der forstår hvorfor Fyn er en del af region Syddanmark.
Fyn er IKKE Jylland og hvordan det nogensinde er blevet en del af Syddanmark er mig en gåde. Det virker til tide som om Odense er blevet Sydjyllands hovedstad og det er sgu ikke engang den samme landsdel! Giv os Syddanmark tilbage!
Det er stedet hvor vi med fryd går op i håndbold, speedway og kører med trailer.
#7475 tiany 16 år siden
Nå men altså jeg sidder jo som sædvanligt og laver på min opgave og det hænger mig mildt sagt ud af halsen.
#7473 Det er fordi du inderst inde har et ønske om at se Twilight. Du må gerne låne min kopi, jeg skal nok lade være med at fortælle det til de andre, således at du kan forblive mandlig.
#7476 elwood 16 år siden
Synes bare det var en mærkværdig drøm og ha.
#7477 NightHawk 16 år siden
En hver drøm hvor Kristen Stewart indgår, kan da kun være en god drøm. ;)
#7478 elwood 16 år siden
#7479 Lady Arwen 16 år siden
#7473 - tror helt klart også det er fordi du længes efter at se Twilight. Få det nu bare overstået og se den ;D
#7480 Highland Park 16 år siden
#7473: Det kan da ikke være din mærkeligste drøm hidtil. Er der ikke noget med, at du engang har drømt om davenport?