Gravatar

#7541 evermind 16 år siden

nayze (7540) skrev:
#7539 - Hvis du nu var flyttet til Vejle, så havde du fået besøg af mig, hvilket ville være trist, da du så måtte gå sulten og tørstig i seng :)

Du ville have ædt mig ud af huset? Jeg ved det, jeg ved det - de giver appetit, de kannibalfilm! ;)

Hvis jeg flytter til Vejle skal du være velkommen til at komme og få en bid med. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7542 gi-jones 16 år siden

#7541: Hvae, har du myrdet din telefon?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7543 Takfornu 16 år siden

# 7539 Velbekomme ;)

Sidder og ser eller snarre lytter til koncertfilmen "Shine a Light" efter endnu en lang dag på arbejde :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#7544 evermind 16 år siden

Shit, det har jeg da også. Tænder den lige igen.

Danke, Meister!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7545 wiseguy 16 år siden

Er smadret efter en laaaang og stressende dag - har oven i hatten drønende hovedpine :o(

Nå! alle ungerne er gået til ro og konen skal lave et eller andet på min pc, så jeg vil se mit snit til at indtage stuen og den store skærm og få set de sidste to afsnit af BSG sæson 3 :o)
Overvejer også et eller andet stunt der indeholder Nutella ;o) Bare ved at skrive disse ord fik jeg det lidt bedre ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7546 cyberzed 16 år siden

Øv, har lige fået mail om at min ordre med OST Kingdom of Heaven er anulleret da de ikke kan skaffe den :(
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#7547 dyg 16 år siden

Jeg sidder og kigger lidt på HTC Magic, som jeg overvejer at købe. Min gamle iPhone er efterhånden ret slidt i lakken, og nyt legetøj er altid velkommen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7548 lagoni 16 år siden

Jeg har været til træning for første gang i tre måneder, men har nu endelig (efter en lille times tid) fået overtalt mine ben til at stå op igen og overvejer nu at læse til eksamen. Jeg var meget, meget træt til træning og jeg er ikke meget for at indrømme det, men man bliver altså friskere efter motion. Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7549 tiany 16 år siden

Sidder og slapper lidt af. Havde en dårlig dag på arbejde i går med 2½ times overarbejde, så da jeg endelig kom hjem var jeg ved at dø af sult og jeg havde monster ondt i benene.
Er taknemmelig for at jeg har bytte min vagt i dag væk, tror ikke jeg ville kunne klarer sådan en dag igen. Til gengæld tager vi et smut til Svendborg i eftermiddag/aften og besøger min storbror.
Valar morghulis
Gravatar

#7550 Scherlund 16 år siden

Sidder og prøver at se ud som om jeg laver noget, mens de andre i læse gruppen arbejder videre på vores eksamensopgave. Tror jeg har sagt det før, men økonometri er virkelig langhåret og kedeligt når man skal gennemgå alt det teoretiske. Måske man skulle prøve at overbevise de andre om at vi snart skal holde frokost.

Skriv ny kommentar: