Gravatar

#7741 Highland Park 16 år siden

#7739: Haha, ja det var sgu et morsomt indslag!
Det var knageme en fed episode af "The Daily Show".

"I'm incredibly turned on right now." :D

#7740: Du kan jo altid spise folk med øjnene.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7742 mr gaijin 16 år siden

Jeg er ved at pakke kufferten. Jeg smutter til Nice i morgen i en uges tid på ren og skær ferie. En uge væk fra specialet. En uge væk fra små overspringshandlinger og pulverkaffe. En uge hen til store overspringshandlinger og friskbrygget espresso.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#7743 Michael Andersen 16 år siden

Jeg har lige bestilt et nyt soundtrack, "In the Electric Mist" af Marco Beltrami, da det lyder ret fedt :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7744 MOVIE1000 16 år siden

om 2 timer er jeg til Dansk mundtlig eksamen det går nok men FUCK det har været en stresset uge
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7745 Corgan 16 år siden

Castiel (7726) skrev:
#7724 - Arbejde på Iron Man 2!?! Må jeg lige spørge hvor det er du arbejder? For det lyder da til at være et ret fedt sted. :)

Jeg arbejder i London hos et firma der hedder Double Negative. Et super fedt sted med en masse spændende projekter. Det er lidt sjovt at kunne smugkigge på alle ting der er i produktion (lige fra testoptagelser til færdige film).
Gravatar

#7746 Bobby Singer 16 år siden

#7745 Jeg er overhovedet ikke misundelig. ;P

Det lyder da til at være et rigtig fedt sted. Får man så "lov" til at arbejde på alle mulige forskellige film og er det kun store film, eller arbejder i også med mindre produktioner?

Undskyld jeg spørger så meget, men det lyder bare som et super spændende arbejde, totalt drømmejob, så jeg er bare lidt nysgerrig. :D
Idjit
Gravatar

#7747 MOVIE1000 16 år siden

#7746 du bliver bare ved med at spørge det er godt for så er jeg fri for det ;- )
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7748 Corgan 16 år siden

#7746:

Helt fint. Du spørger bare løs. :-)

Jeg ved ikke helt hvad du mener med "får man så lov til at arbejde". Jeg er ansat til at arbejde på de forskellige produktioner. De er typisk medium til rigtig store i størrelse og tager lige fra et par måneder til et par år. Hvis man er ansat i længere tid, kan man være heldig at komme på flere projekter. Hvis man er uheldig, er projektet rigtig stort, og så vil de helst have man bliver på samme projekt i lang tid.
Gravatar

#7749 Lady Arwen 16 år siden

#7748 - nu spørger jeg så oss lige ;)
Hvad er det for noget i arbejder med i forbindelse med filmene?
Doctor Who <3
Gravatar

#7750 Corgan 16 år siden

Hmm... har lige fået at vide at min arbejdsgiver har forlænget min kontrakt. Det ser ud som om samtalen igår gik godt. :-)

#7749:
Vi laver alle mulige slags visuelle effekter. Det kommer meget an på projektet.

Skriv ny kommentar: