Gravatar

#8381 Takfornu 15 år siden

# 8269 MOVIE1000 - Jeg føler med dig - Min far døde af det for 11 år siden - Jeg håber dog for jeres vedkommende at de har fanget den i tide så han kan komme ovenpå igen.

Du skal være velkommen til at ringe/skrive til mig hvis du får brug for nogen at snakke med om det eller nogen af de mange tanker og følelser du må gå rundt med - Hold dig nu ikke tilbage - Jeg skal nok give dig støtte !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8382 Takfornu 15 år siden

# 8373 Godt det går den rigtig vej Magnus også forsta held og Lykke herfra :)

Men ring eller skriv hvis du får behov for en snak ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8383 Benway 15 år siden

#8380 Som vist nok den eneste anmelder i DK, der godt kunne lide "The Happening", er det trods alt opmuntrende at få følgeskab at en af Eberts kaliber. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8384 filmz-Bruce 15 år siden

#8383 Walter Neff: That tears it! :) Så røg den i kassen. Jeg kan betvivle Eberts forstand. Men Benways ... aldrig ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8385 wimmie 15 år siden

Nu tager jeg ind og ser Drag me to Hell :D
Yay, har ikke været i biografen siden februar (pinligt...)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8386 Benway 15 år siden

#8384 Jamen tak for tiltroen. Jeg håber da, du kan lide den... så er vi tre. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#8387 Highland Park 15 år siden

Der er meget, der ikke fungerer i "The Happening" - uanset om det så er intentionen eller ej, er det bestemt med til at give den en særpræget stemning og struktur - uinteressant er den hvert fald ikke.

#8378: Tillykke med jobbet og de gode nyheder. :)
Hvad skal du undervise i?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8388 mr gaijin 15 år siden

#8387 Japansk og kommunikation på den nystartede Bosei idrætshøjskole. Jeg planlægger at blive det absolut mindst fysisk trænede menneske, der nogensinde sætter sin fod på en idrætshøjskole :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8389 Highland Park 15 år siden

#8388: Hehe... men er der ikke obligatorisk morgenløb på sådan et sted?
Det lyder ellers spændende. :)

Jeg kan se, at de har ansat blandt andre Morten Lund og Lotte Hansen. Jeg har også spekuleret på, hvad Lund mon nu ville give sig til at lave. Men han har nok masser af bolde i luften, som det sig hør og bør for en sand iværksætter.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8390 MOVIE1000 15 år siden

#8281 tak for din støtte jeg håber også at vi snart får noget at vide han skal indlægges på Odense sygehus men vi har ikke modtaget noget brev/telefon opkald endnu
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: