Gravatar

#8391 Takfornu 15 år siden

# 8390 U R Always Welcome :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8392 Bony 15 år siden

Jeg er lige kommet på højkant efter en selvforskyldt pause i sengen i går. Studentervogntur lørdag, hvor der selvfølgelig skulle slåes rekorder (så fuld og dum man nu engang er), så jeg drak 34 genstande fra 12 middag til 12 midnat. Efter vognturen tog jeg videre til 18-års fødselsdag og havde det helt fint, følte mig ikke engang specielt fuld, men jeg vågner så klokken 7 søndag morgen med mavekramper, med bræk og lort til følge. Crap, bogstavelig talt! :(

Så jeg sov stort set hele søndagen væk. Ikke så fedt igen. Men nu er jeg ovenpå og sommerferien kan rigtig nydes.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8393 elwood 15 år siden

Skååål!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8394 Bony 15 år siden

elwood (8393) skrev:
Skååål!


Jep, jeg er med på dåsecola lige pt. SKÅÅÅÅL! :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8395 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder og hører Filmland. Det fungerer faktisk rigtig godt på radio. Jeg havde aldrig troet at en time af det kunne fungere så optimalt. Langt bedre end DR2 Premiere.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8396 davenport 15 år siden

Har overstået opstart af nyt hold i dag, og de virker meget motiverede. Jeg er selv på pinden de næste 14 dage, så der er i den grad travlt, men det er ganske udemærket.

I morgen skal Obersten til neurolog, da hun i 14 dage har døjet med at det sover i hendes venstre side. Den første læge mente ikke det var alarmerende, men da hun så snakkede med sin egen læge i dag, fik hun en akut tid på Vejle i morgen.
Så det kan jeg da godt gå og blive noget nervøs over..
Vi troede at det skyldes B12 mangel, men det sagde prøverne at det ikke var.
Håber inderligt at det bare er en nerve, og at de lige kan fjerne det.

Men jeg er ved at være træt. Den sidste uge har været hård, med studenterfester, bryllup og sølvbryllup, dertil en del gæster hjemme ind imellem.
Næste weekend skal vi ikke noget, og det har jeg det rigtig godt med.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8397 lagoni 15 år siden

#8396 - det er noget underligt noget med sovende kropsdele. Min fod sov i 2½ uge pga dårlig ryg, man bliver lidt nervøs når det bare fortsætter. Men godt hun fik en hurtig tid - selv om det sikkert/forhåbentlig bare er en nerve, er det altid rart at få sikkerhed om det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8398 Takfornu 15 år siden

# 8396 og 97 Ja, men der skal ikke så meget i klemme før det sker, men det er vigtig at få det undersøgt for der kan nemlig også være tale om en blodprop :-/

Havde en gang problemer og slås stadig med problemet at jeg i perioder pludselig synker bevidstløs sammen. Troede først det var problemer i hjernen, men det viste sig dog være søvnapnoe, slemt nok men heldigvis ikke så slemt som en hjerneblødning.
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8399 Michael Andersen 15 år siden

Wozniacki får smæk i dag :(
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8400 filmz-Bruce 15 år siden

#8399 Jep, det ligner en gentagelse af Charleston. Wozniacki skal blive bedre til, at returnere de tunge server, hvis hun skal helt op i toppen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: